«دینامیت» از مرز ۳ میلیارد گذشت

مدیر پردیس سینمایی عصر جدید گرگان گفت: ادامه‌دار بودن روند اکران قطعا به نفع تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان و همچنین سینماداران است و امیدواریم این روند که با «دینامیت» شروع شده متوقف نشود. فروش نزدیک به ۳ میلیاردی «دینامیت» در ایام کرونا ثابت کرد مردم خواهان فیلم‌های جدید هستند.

به گزارش آتیه آنلاین، حسین الشریف در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت استقبال مردم از سینما عصر جدید گرگان گفت: با توجه به اکران فیلم سینمایی «دینامیت» در روزهای اخیر استقبال مردم نسبت به ماه‌های گذشته بیشتر شده است، اما با توجه به اینکه مجددا یک سری محدودیت‌های جدیدی اعمال شده هنوز آن میزان استقبالی که باید صورت بپذیرد رخ نداده است. برخی یا اطلاعی از باز بودن سینماها ندارند و یا به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سینما و محیط سربسته نمی‌آیند. با این حال با وجود اکران فیلمهای جدید سینما نفسی تازه به دست آورده که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و روز به روز هم بهتر شود.

وی با اشاره به تنوع فیلم‌های اکران شده در پردیس سینمایی عصر جدید بیان کرد: در این مجموعه ۵ فیلم سینمایی ایرانی، ۲ انیمیشن، یک فیلم هنروتجربه و یک فیلم خارجی ترسناک در حال اکران است. هر کدام از بخش‌ها مخاطبان خاص خودش را دارد. به طور مثال خیلی‌ها که پیگیر فیلم‌های روز جهان هستند از تماشای فیلم خارجی «احضار ۳» استقبال می‌کنند.

وی در همین راستا ادامه داد: اگر این روال ادامه پیدا کند و دوستان در وزارت ارشاد مجوزهای نمایش را سریع‌تر صادر کنند که فیلم‌های روز همزمان با اکران جهانی در ایران هم نمایش داده شوند خیلی به سینما کمک می‌کند و یقینا علاقه‌مندان بیشتری را هم جذب سینما خواهد کرد.

الشریف با اشاره به سالن مخصوص کودکان عنوان کرد: با توجه به اینکه حوزه فیلم‌های کودک و نوجوان حوزه خاصی است و می‌دانیم با توجه به شرایط کرونایی و خانه‌نشین شدن طولانی مدت مردم، حوزه کودک به شدت مورد توجه است. به همین لحاظ با توجه به اینکه انیمیشن ایرانی تولید شده در حوزه کودک نداریم باید پاسخگوی مخاطب باشیم، انیمیشن‌های خارجی را اکران کردیم. سال‌های قبل انیمیشن‌های ایرانی و فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان خوبی داشتیم و استقبال از آن هم بالا بود و امید داریم انیمیشن‌های ایرانی را هم به اکران اضافه کنیم.

وی با اشاره به سالن VIP کودک اظهار داشت: در حال حاضر پردیس سینمایی عصر جدید گرگان بزرگ‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور است و همچنین اولین سالن ویژه کودک را در این پردیس سینمایی راه‌اندازی کردیم که استقبال خیلی خوبی هم از آن شد. این سالن با ظرفیت ۲۵ نفر از نظر دیزاین، متریال و طراحی بر اساس خواست کودکان انجام شده است. ما به صورت تخصصی در این زمینه کار می‌کنیم و برنامه‌ریزی‌های آن را انجام می‌دهیم که به طور مثال همانند فیلم‌های هنروتجربه، خاص یک دسته و گروهی از علاقه‌مندان باشد و خانواده‌ها هم با فراغ‌بال در سینما با فرزندان خود حضور داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اکران فیلمهای جدید برای بازگشت نفس به سینمای ایران بیان کرد: ادامه‌دار بودن روند اکران قطعا به نفع تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان و همچنین سینماداران است و امیدواریم این روند که با فیلم سینمایی «دینامیت» شروع شده متوقف نشود. فروش ۳ میلیاردی «دینامیت» در ایام کرونا ثابت کرد مردم خواهان فیلم‌های جدید هستند.

حسین الشریف خاطرنشان کرد: جذب مخاطب و آشتی دوباره مردم با سینماها با ادامه دار شدن اکران فیلم‌ها اتفاق می‌افتد و این روند به نفع همه اهالی سینما و سینماداران است و این روند به اکران خیلی از فیلم‌ها کمک می‌کند و از سوخت شدن فیلم‌ها جلوگیری خواهد کرد.

لازم به ذکر است طبق اعلام آمار جدول فروش سینمای ایران طی یک هفته گذشته که از سوی سامانه سمفا سازمان سینمایی منتشر شد فیلم سینمایی «دینامیت» از مرز سه میلیارد تومان عبور کرد.

کد خبر: 22185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =