می‌خواهم در توکیو، کابوس حریفان باشم

ملی‌پوش جوان تکواندوی ایران در خصوص تجربه المپیک برای نخستین بار گفت: می‌خواهم کابوس حریفانم در المپیک توکیو باشم.

به گزارش آتیه آنلاین، میرهاشم حسینی یکی از چهار تکواندوکار ایرانی است که موفق شد سهمیه مسابقات المپیک توکیو را از آن خود کرده و برای نخستین بار، با حضور در شیاپ‌چانگ؛ مسابقات معتبر و مهم المپیک را تجربه کند. اعضای تیم ملی تکواندو ایران همین روزها راهی مسابقات المپیک خواهند شد تا رقابت خود را با حریفان سرسخت جهانی آغاز کنند. در همین راستا، میرهاشم حسینی، تکواندو کار ۲۲ ساله تیم ملی تکواندو ایران، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درخصوص شرایط خود در آستانه المپیک توکیو اظهار داشت: من روزای سخت و مسابقات متعددی را پشت سر گذاشتم تا در نهایت موفق شدم که به سهمیه المپیک برسم. در این بین وقفه‌ای یک ساله نیز به دلیل کرونا رخ داد که مسیر را کمی سخت تر کرد اما من تمام تلاشم را به کار گرفتم که به هدفم که المپیکی شدن بود، برسم. 

وی افزود: حضور در مسابقات آسیایی و همچنین جهانی و تمرینات فشرده فرصت هایی بود که در آن خودم را محک زدم و فهمیدم با وجود همه مشکلات و سختی‌ها و گاهی اتفاقاتی که به نوعی ناکامی محسوب می‌شد، برایم مهم این است که بلیت توکیو را تصاحب کنم. من یک شکست در مسابقات قهرمانی آسیا داشتم که این شکست برای من تلنگر بود. بعد از آن در تورنمنت بین‌المللی بیروت توانستم در یک وزن بالاتر مدال طلا بگیرم. تمام این شکست‌ها و پیروزی‌ها از من آدم قوی‌تری ساخت و امروز می‌دانم که المپیک فرصت آزمون و خطا و اشتباه‌کردن نیست و با وجود تمام داشته‌ها و نداشته‌هایم، از تمام توانمندی خود بهره ببرم. 

میرهاشم با اشاره به اینکه تنها به مدال طلا فکر خواهد کرد، گفت: من هر بار وارد مسابقه‌ای می‌شوم تنها به این فکر می‌کنم که مدال طلای این مسابقات باید به گردنم آویخته شود. هر چند هیچ چیز در ورزش قابل پیش‌بینی نیست و المپیک نیز میدانی ساده به شمار نمی‌رود، اما باز هم نگاه من در این مسابقات نیز، تنها به تصاحب مدال طلا و سکوی نخست المپیک است. 

این ملی‌پوش جوان تکواندو ایران با اشاره به اینکه اجازه نخواهد داد کم‌تجربگی کار دستش بدهد، گفت: واقعیت این است که من تاکنون مسابقات المپیک را تجربه نکردم اما باید این را در نظر داشت که بسیاری از حریفانم در المپیک نیز شرایط مشابه دارند و این نخستین بار است که این میدان مهم را تجربه می‌کنند. سعی کردم پیش از اعزام با ورزشکارانی که المپیک را تجربه کرده‌اند، صحبت کنم و از آن‌ها برای اینکه بهتر عمل کنم، مشورت گرفته‌ام. 

حسینی در پایان گفت: دلم نمیخواهد به دلیل سن کم و کم‌تجربگی ضعیف عمل کنم و خودم را ببازم. اتفاقا هدفم این است که با تمام قوا روی شیاپ چانگ بروم و کابوس تک تک حریفانم در نبرد المپیک ۲۰۲۱ توکیو باشم.

کد خبر: 22134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =