سه مربی استقلالی در نیمه‌نهایی جام حذفی

یکی از نکات جالب این فصل از مسابقات جام حذفی فوتبال این است که سه تیم راه یافته به نیمه‌نهایی، سرمربیان استقلالی روی نیمکت خود دارند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، در مرحله یک چهارم نهایی خود پیگیری شد و سه تیم از چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی رونمایی شدند. روز پنج‌شنبه هم‌زمان با دربی ۹۶ در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی که منجر به پیروزی تیم استقلال در ضربات پنالتی و شکست پرسپولیس شد، دو دیدار هم در اهواز و سیرجان برگزار شد که طی آن تیم‌های فولاد و گل‌گهر مقابل میهمانان‌شان به برتری رسیدند و به جمع چهار تیم نهایی این مسابقات راه پیدا کردند.

ابتدا در اهواز تیم‌های فولادخوزستان و سپاهان مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی بدون گل تمام شد و در وقت‌های اضافه دو تیم به تساوی یک-یک رسیدند تا کار به ضربات پنالتی بکشد. گل‌های بازی را صابر حردانی برای فولاد و روح‌ا... باقری برای سپاهان به ثمر رساندند. در ضربات پنالتی فولاد ۵ بر ۴ موفق شد به پیروزی برسد. در ضربه چهارم سپاهان به دلیل جلو آمدن فروزان داور تکرار پنالتی را اعلام کرد که با اعتراض این دروازه‌بان روبه‌رو شد.

فروزان که در وقت‌های اضافه به میدان آمده بود که با گرفتن پنالتی تیمش را به نیمه‌نهایی برد ستاره این بازی لقب گرفت و به نوعی سکوی پرتاب فولاد برای عبور از این مرحله شد. در نهایت تیم فولاد خوزستان به برتری رسید تا جواد نکونام و یارانش به جمع چهار تیم نهایی بپیوندند و یک مربی استقلالی دیگر به اضافه فرهاد مجیدی رقابت برای جام حذفی را ادامه دهد.

اما در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در سیرجان تقابل دو مربی استقلالی بازهم به سود گل‌گهر تمام شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی با برتری مقابل آلومینیوم اراک راهی مرحله نیمه‌ نهایی جام‌حذفی شدند. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم و با گلزنی عباسیان به پایان رسید. در نیمه دوم رضا شکاری با گلزنی در دقیقه ۷۲ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۲ با اعلام پنالتی برای گل‌گهر این تیم ۲ بر یک پیش افتاد و در نهایت سعید صادقی گل سوم را به ثمر رساند. براین اساس گل‌گهر با برتری ۳ بر یک به دور بعد راه یافت.

در این دیدار که منصوریان به دلیل محرومیت از روی سکو تیمش را هدایت می‌کرد، آلومینیوم مثل بازی دو هفته پیش در مسابقات لیگ به گل‌گهر باخت و خبری از انتقام و جبران نبود. به این ترتیب پس از صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی، تیم‌های فولاد و گل‌گهر هم به این مرحله صعود کرد و تیم چهارم هم پس از نبرد تیم‌های ملوان و خیبر خرم آباد که ۲ مرداد برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود. نکته جالب اینجاست که ۳ مربی استقلالی با تیم‌هایشان راهی مرحله نهایی شدند.

حالا باید منتظر ماند و دید پس از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی تیم استقلال برای رسیدن به فینال به مصاف کدام تیم خواهد رفت و در نهایت بین این مربیان استقلالی جام قهرمانی به کدامیک خواهد رسید. 

کد خبر: 22120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =