آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

«عیسی آل‌کثیر» تنها بازیکن پرسپولیس است که حضور او در شهرآورد پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش آتیه آنلاین، پتیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل خود، روز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

این در حالی بود که پرسپولیس شنبه شب مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف به برتری برسد. این در حالی است که در این دیدار کمال کامیابی نیا و عیسی آل کثیر غایب بودند.

مصدومیت بازیکنان در هفته های اخیر یکی از چالش های پرسپولیس بود اما به نظر می رسد در آستانه این دیدار سرخپوشان مشکل چندانی در این باره نداشته باشند.

کمال کامیابی نیا در چند هفته پیش مصدوم بود اما مشکل او جدی نبود. با این حال کادر پزشکی به این بازیکن پیشنهاد داد که برای بازگشت عجله‌ای نداشته باشد تا برای شهرآورد آماده کامل شود.

عیسی آل کثیر هم دیگر مصدوم پرسپولیس است. او در روزهای اخیر روزی دو نوبت برنامه‌های آماده‌سازی و درمانی خود را پشت سر می گذارد اما حضورش در شهرآورد مشخص نیست.

وحید امیری و سیامک نعمتی نیز دیگر مصدومان پرسپولیس بودند. امیری مقابل آلومینیوم به طور کامل در ۲ پست بازی کرد تا نشان دهد به شرایط آمادگی کامل خود بازگشته است. سیامک نعمتی هم که از ناحیه کتف مصدوم بود، شرایطش بهبود یافته و مشکلی از این نظر ندارد.

شهریار مغانلو هم از ناحیه سر در بازی روز گذشته دچار شکستگی شد. او پس از بازی سرش را  بخیه زد و تیمش را در دیدار حساس پنجشنبه همراهی می‌کند.

کد خبر: 21550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =