خنثی‌سازی حمله تروریستی داعش در مسکو

منابع رسانه‌ای روسیه امروز (چهارشنبه) از خنثی‌سازی حملات تروریستی برنامه‌ریزی‌شده توسط گروه تروریستی داعش در مسکو پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، منابع رسانه‌ای روسیه امروز (چهارشنبه) از خنثی‌سازی حملات تروریستی برنامه‌ریزی‌شده توسط گروه تروریستی داعش در مسکو پایتخت این کشور خبر دادند.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گزارش داد که گروه تروریستی داعش برای انجام حملات تروریستی در مسکو در حال برنامه ریزی بوده است.

منابع مذکور یادآور شدند که یک فرد که برای اجرای حملاتی در مسکو برنامه ریزی کرده بود، در همین ارتباط دستگیر شده است.

از سوی دیگر وبگاه اینترنتی راشا تودی نیز نوشت: سرویس امنیت فدرال روسیه امروز(چهارشنبه) از خنثی سازی عملیات تروریستی داعش که برای اجرای آن در مسکو برنامه ریزی می کرد، خبر داده است.

بر این اساس، نیروهای امنیتی روسیه پیش از آغاز شدن عملیات، این هسته تروریستی را شناسایی، متلاشی و یک نفر را نیز تاکنون بازداشت کردند. از محل استقرار او بمب دست‌ساز کشف شده است.

در این بیانیه آمده است: «یک دستگاه انفجاری دارای مؤلفه‌های قابل توجه، وسایل و اسناد دیگر در محل اختفای افراطیون کشف و ضبط شد».

ریا نووستی گزارش داد که شخص مظنون در منطقه ولادیمیر بازداشت شده و سرویس امنیت فدرال روسیه اطلاعاتی در اختیار دارد که این هسته تروریستی، افراد دیگری را نیز استخدام کرده و مشغول کسب منابع مالی برای عملیات‌های خود بوده است.

بر این اساس، «الکساندر بورتنیکوف» رئیس این سرویس می‌گوید طی ۱۰ سال گذشته، بیش از ۱۵۰ طرح عملیات تروریستی را در روسیه خنثی کرده‌اند.

کد خبر: 2154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =