مشکل اقتصادی مردم با یارانه حل نمیشود

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود معیشت مردم، برای دولت جدید مسئولیت بسیار سنگینی است و مجلس بنا دارد تا حد توان دولت را در این مسیر همراهی کند البته باید تاکید کنم که با طرح های موقتی مثل ارائه یارانه نمیتوان مشکل اقتصادی مردم را حل کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یکی از اصلی ترین دغدغه های مجلس است که در این راستا کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه طرح هایی در کمیسیون سعی دارد تا بار این مشکلات را از دوش مردم بردارد.

غلامرضا نوری قزلجه ادامه داد: بهبود معیشت مردم، برای دولت جدید مسئولیت بسیار سنگینی است و مجلس بنا دارد تا حد توان دولت را در این مسیر همراهی کند البته باید تاکید کنم که با طرح های موقتی مثل ارائه یارانه نمیتوان مشکل اقتصادی مردم را حل کرد.

وی تاکید کرد: موضوعی که می تواند گره‌های اقتصادی را باز  کند این است که مذاکرات وین و همچنین لوایح چهارگانه به نتیجه برسد که در نتیجه درهای تجارت مجددا بر روی کشور باز میشود که در این صورت شاهد رشد و خروج از چنین وضعیت نابسامانی خواهیم بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جذب سرمایه گذاری یکی از مهم ترین موضوعات در اقتصاد کشور است که میتوان افزایش تولید و خلق ثروت را شاهد باشیم.؛ آن موقع است که می توان انتظار داشت که اشتغال، توسعه پایدار، درآمد، افزایش رفاه و تامین نیازهای ضروری مردم هم اجرایی شوند.

نوری خاطرنشان کرد: دولت آینده برای بهبود شرایط اقتصادی مردم باید اولویت هایی داشته باشد که  نظارت و کنترل قیمت ها و توسعه سرمایه گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی کشور مهم ترین آنهاست.

کد خبر: 21434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =