یوونتوسی‌ها صعود خود را قطعی کردند

تیم فوتبال یوونتوس با شکست دادن حریف خود صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در کشورهای مختلف اروپایی پیگیری شد و در یکی از مسابقات تیم یوونتوس توانست با برتری بر حریف خود صعود خود از مرحله گروهی به مرحله حذفی را قطعی کند. 

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در این مسابقه و در تورین مقابل فرانتس‌واروش از مجارستان صف‌آرایی کرد و دو بر یک برنده شد تا با ۹ امتیاز صعودش را قطعی کند. ابتدا «اوزونی» در دقیقه۱۹ برای میهمان گلزنی کرد تا یووه را با شوک مواجه کند اما «کریستیانو رونالدو» در دقیقه ۳۵ با شوتی تماشایی کار را به تساوی کشاند. حملات میزبان ادامه یافت و «آلوارو موراتا» در دقیقه ۹۲ گل دوم و برتری یوونتوس را به ارمغان آورد و سند صعود بانوی پیر تورین را امضاء کرد.

در دیگر دیدار این گروه که گروه G به شمار می‌رود، تیم بارسلونای اسپانیا در دیدار خارج از خانه مقابل دیناموکیف به برتری چهار بر صفر دست یافت و با کسب چهارمین پیروزی متوالی و ۱۲ امتیاز، صعود خود را قطعی کرد.«رونالد کومان» سرمربی بارسلونا که تیمش در لیگ قهرمانان برخلاف لالیگا عملکرد خوبی داشته است برای این دیدار، «لیونل مسی» و «فرانک دی‌یونگ» را به اوکراین نبرده بود.

کد خبر: 2134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =