موقعیت نابسامان بیرانوند در بلژیک

اتفاقات رخ داده در تیم آنتورپ بلژیک نشان از این دارد که مسئولان این باشگاه رغبتی به ادامه حضور بیرانوند در تیم‌شان ندارند.

به گزارش آتیه آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران فصل گذشته به جمع لژیونرها پیوست و با تیم آنتورپ بلژیک به توافق رسید و راهی این کشور شد. عملکرد این بازیکن اما در تیم تازه‌اش آن‌طور که انتظار می‌رفت شایسته نبود و  گلر ایرانی تیم آنتورپ خیلی زود به یک نیمکت نشین دائمی تبدیل شد. ژان بوتز و اورتوین ‌دی‌ولف دو دروازه‌بانی بودند که در رقابت با بیرانوند گوی سبقت را از علیرضا ربودند و او به گلر سوم تیمش تبدیل شد. 

تیر آخر زمانی به بیرانوند زده شد که تیم آنتورپ در روزهای اخیر قرارداد دی‌ولف را که در میانه‌های فصل به‌صورت قرضی از یوپن به خدمت گرفته بود، دائمی کرد تا کار برای بیرانوند سخت‌تر شود. این اقدام باشگاه به نوعی این پیغام را برای بیرانوند به همراه داشت که شاید بهتر باشد از این تیم جدا شده تا روند نیمکت نشینی‌هایش کم شود و شاید بتواند در تیمی دیگر به عنوان سنگربان نخست تیمش به میدان برود. 

درحالی‌که اورتوین دی‌ولف ۲۴ساله قراردادی جدید با آنتورپ امضا کرده است، به نظر می‌رسد گلر ۲۸ساله و ایرانی این تیم می‌تواند این باشگاه را ترک کند و مانعی بر سر این جدایی وجود ندارد. بیرانوند قطعا خودش هم دوست دارد بیشتر فرصت بازی در اختیار داشته باشد یویژه اینکه اگر این روند ادامه پیدا کند ، رقیبان بیرو در تیم ملی نیز ممکن است خیلی زود نظر اسکوچیچ را جلب کنند و جانشین دائمی بیرانوند در تیم ملی شوند. از همین رو شاید اتفاق خوب و تصمیم درست برای بیرانوند تصمیم به جدایی از تیم آنتورپ باشد. البته گلر ایرانی آنتورپ در حال حاضر پیشنهادی نیز از سوی یک تیم پرتغالی دارد اما شنیده ها حاکی از این است که وی تمایل زیادی برای حضور در این باشگاه را ندارد و منتظر پیشنهاد از تیم‌های مطرح‌تری مانده است. 

در حال حاضر اخبار حاکی از این بود که دروازه بان تیم ملی ایران مدنظر باشگاه بواویستا پرتغال است و مسئولان این باشگاه پیشنهادی را برای جذب او ارائه کرده‌اند. بیرانوند فصل گذشته شرایط خوبی در تیم آنتورپ بلژیک نداشت و در بیشتر مسابقات نیمکت‌نشین و حتی سکونشین بود. این در حالی است که بیرانوند پیش از این عنوان کرده بود اهداف بالاتری برای فوتبال اروپا دارد و بعید است بخواهد به تیمی برود که فصل گذشته در رده سیزدهم جدول لیگ پرتغال قرار داشته و به نظر می‌رسد انتقال او به تیم پرتغالی منتفی باشد. 

واقعیت این است که تعداد کم بازی‌هایش در فصل گذشته و عملکرد نه‌چندان خوبش در ترکیب آنتورپ باعث می‌شود نتواند مشتری بزرگی برای خود پیدا کند و بعید است باشگاه‌های نامدار اروپایی سراغ خرید دروازه‌بانی بروند که در فصل گذشته تنها ۱۲ بازی در ترکیب تیمش انجام داد و بیشتر ذخیره ژان بوتز، دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ بود. از طرف دیگر با توجه به عملکرد قابل‌قبول بوتز و همچنین تمدید با دی‌ولف بعید است کادرفنی آنتورپ نظر مثبتی روی استفاده از بیرو داشته باشند مگر اینکه او در تمرینات و دیدارهای پیش‌فصل بتواند بار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کند و جایگاه ثابتش در ترکیب این تیم را پس بگیرد.

کد خبر: 21253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =