شایسته سالاری اولویت رییس‌جمهور جدید باشد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: انتظاری که از رییس‌جمهور جدید داریم این است که از همه جریانات سیاسی در اداره کشور استفاده کرده و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد.

اسماعیل حسین‌زهی، نماینده مردم خاش و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین درباره دولت آینده و انتظارات مجلس از منتخب مردم، اظهارکرد: انتظاری که از رییس‌جمهور جدید داریم این است که از همه جریانات سیاسی در اداره کشور استفاده کرده و شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: با ادغام دو وزارتخانه راه و شهرسازی و مسکن در هر دوی این مباحث غفلت ایجاد شده است. امیدواریم وزیری که انتخاب می‌شود هم به مسکن و راه و شهرسازی به صورت تومان توجه داشته باشد.

حسین‌زهی افزود: کمیسیون عمران پیگیر این موضوع است تا وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود و رسیدگی به موضوعات مرتبط با وزارتخانه‌ها به خوبی پیش برود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه ناوگان حمل و نقل، شرکت‌های خصوصی و انجمن‌ها باید ورود کرده و با همکاری پلیس راه‌ها مانع از تردد خودروهای فرسوده و فاقد معاینه فنی شوند.

وی خاطرنشان کرد: این گلایه را داریم که در حادثه اتوبوس خبرنگاران، هیچ مقام مسئولی عذرخواهی نکرد. انتظار داشتیم وزیر راه و شهرسازی معذرت خواهی از ملت ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار به عمل می‌آورد که متاسفانه اینگونه نشد.

کد خبر: 20862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =