۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

به گزارش «آتیه‌آنلاین» به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، دراین باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جریان سه عملیات جداگانه بیش از ۲۷۰ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کردند. در اولین پرونده، ماموران از طریق گزارش‌های مردمی از فعالیت یکی از سوداگران مرگ با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد فردی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی کشور مقادیری موادمخدر از نوع تریاک را خریداری کرده و قصد انتقال و فروش آن در پایتخت را دارد.   

وی ادامه داد: در همین راستا این قاچاقچی سابقه‌دار تحت نظر ماموران قرار گرفته و به محض ورود به تهران در شب گذشته، خودرویش در تقاطع اتوبان آزادگان و شهید کاظمی متوقف شد و در جریان بازرسی از آن ۱۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.   

حسنوند با بیان اینکه در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ۸۳ کیلوگرم تریاک را از ۲ موادفروش سابقه دار کشف و ضبط کردند، گفت: این افراد نیز اقدام به خرید موادمخدر از جنوب کشور و انتقال آن به تهران کرده بودند. اما قبل از هرگونه فروش و توزیع این مواد در خانه‌شان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه موادمخدر مکشوفه نیز به مقر پلیس منتقل شد، گفت: دو نفر در این خصوص دستگیر شدند که هر دو نفر دارای سوابق متعدد در قاچاق موادمخدر هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ عملیات سوم را مربوط به کشف ۵۷ کیلوگرم حشیش از یک زوج اعلام کرد و در تشریح آن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از طریق انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک زوج مواد فروش در شهر ری با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حسنوند با بیان اینکه در جریان اقدامات انجام شده مشخص شد که این افراد مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش را در منزل خود نگهداری کرده و قصد فروش خرد آن را دارند، گفت: ماموران در عملیاتی پلیسی که با مجوز مقام قضایی انجام شد، این زوج را دستگیر و در بازرسی از محل دستگیری آنان ۵۷ کیلوگرم حشیش را نیز کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، مجموعا پنج نفر در این سه عملیات دستگیر شدند که برایشان پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و آنان به دادسرا منتقل شده‌اند. همچنین تحقیقات درباره دیگر افراد مرتبط با متهمان دستگیر شده، ادامه دارد.

کد خبر: 20720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =