۱۵ تیر؛ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی این دانشگاه از ۱۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین از دانشگاه آزاد اسلامی،  فرزاد جهان بین افزود: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از ۱۵ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت‌ گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان قبل از آغاز ترم اعلام شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه و ثبت نام خود را کامل کنند.  تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

جهان بین ادامه داد:‌ به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد برای پیگیری درخواست نباشد.

کد خبر: 20712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =