درخواست دموکرات‌های آمریکا برای افزایش بودجه تسلیحاتی

قانون‌گذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار افزایش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری بودجه در حوزه خرید تسلیحات شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، قانون‌گذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار افزایش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری بودجه در حوزه خرید تسلیحات و کاهش بودجه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی شدند.

کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان ایالات متحده روز سه‌شنبه پیش‌نویس لایحه بودجه پیشنهادی خود برای پنتاگون را ارائه کرد که در آن برای لایحه بودجه پیشنهادی «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، افزایش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری در بخش تهیه و خرید تسلیحات و همچنین کاهش بودجه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در حوزه تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی پیش‌بینی شده است.

در مجموع، لایحه بودجه نظامی ۷۰۵ میلیارد و ۹۳۹ میلیون دلاری آمریکا برای سال مالی ۲۰۲۲ نسبت به بودجه نظامی سال ۲۰۲۱ میلادی، افزایش ۹ میلیارد و ۹۷۸ دلاری را نشان می‌دهد. این در حالی است که لایحه بودجه پیشنهادی بایدن بالغ بر ۷۱۵ میلیارد دلار است.

گفته می‌ شود که پیش‌نویس این لایحه که از سوی قانون گذاران دموکرات ارائه شد، مورد تأیید «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده است.

کد خبر: 20398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =