پدافند هوایی در خط مقدم ایجاد امنیت در کشور است

 فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور گفت: تولید امنیت زمینه و زیرساخت سایر تولید هاست و پدافند هوایی در این عرصه در خط مقدم تولید و ایجاد امنیت در کشور است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها)، با تاکید بر اینکه بدون تولید امنیت، امکان هیچ گونه تولیدی در کشور میسر نیست، گفت: در واقع امنیت جزو مهمترین ملزومات تولید در کشور است.

وی افزود: تولید امنیت در صدر با اهمیت ترین تولیدات در کشور است و در این عرصه قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، پرچم دار و در خط مقدم تولید این امنیت قرار دارد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، هم افزایی یکان های سپاه و ارتش در مجموعه قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء (ص) کشور را نمونه‌ای از اتحاد و همدلی این دو ارگان در راستای ایجاد امنیت پایدار  قلمداد کرد و اضافه کرد: نتیجه این همدلی و هم افزایی، یأس دشمن از رسیدن به اهداف شوم خود است.

وی با تاکید بر اینکه با همدلی، تلاش و نیت الهی هیچ کاری غیر ممکن نیست، گفت: پیشرفت های چشمگیر دفاعی کشور با وجود تحریم های همه جانبه، گواهی بر این مدعاست.

امیر سرتیپ رحیم زاده تصریح کرد:  ارزش و اهمیت کار تلاشگران عرصه پدافند هوایی کشور در تولید امنیت پایدار، به هیچ وجه با حساب و کتاب مادی قابل محاسبه نیست.

کد خبر: 20375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =