نسخه الکترونیک در استان گیلان با سرعت در حال اجرا است

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در دیدار با کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، روند اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه را تشریح کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبرپور در این دیدار اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور بهبود کیفیت و ارتقای خدمات درمانی به سرعت به سمت خدمات دیجیتال در حرکت است.

وی طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی را از برنامه های مهم سازمان در بخش درمان تامین اجتماعی بیان داشت و افزود: به همین منظور سازمان برای تشویق پزشکان، ۹۵ درصد سهم سازمان تامین اجتماعی از هزینه ویزیت پزشکان دارای امضاء الکترونیک را به روز پرداخت می کند و برای سایر پزشکان ۸۰ درصد سهم سازمان را به روز پرداخت می کند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان بر اجرای طرح پذیرش بیماران تروما و حوادث و گسترش طب اورژانس در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات درمانی ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از برنامه های مهم این مدیریت خواهد بود.

همچنین در این دیدار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از اقدامات سازمان در اجرای برنامه های پیش رو به ویژه الکترونیکی نمودن خدمات، اظهار داشت: برای ارتقای درمان مردم و بیمه شدگان و رسیدن به اهداف مهم با سازمان تامین اجتماعی همراه خواهد بود.

کد خبر: 1922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =