سرمربی تیم تراکتور تبریز گفت: قطعا با آنالیزی که کردیم و جلسه‌ای که قرار است با بچه‌ها برگزار کنیم، بدون شک با تمام وجود برای کسب جام وارد میدان می‌شویم و با جام به تبریز برمی‌گردیم.

به گزارش آتیه آنلاین،  رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: سوپرجام برای هر دو تیم و هوادارانشان مهم است. در این چند وقت که کار کردیم بچه‌ها با تمام وجود و با انگیزه در تمرینات تلاش داشتند. از طرف کادر فنی، بازیکنان به هواداران قول می‌دهم که فردا تراکتور بازی زیبا و جان‌دار و مطابق میل هواداران  انجام خواهد داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از اینکه تمرینات را شروع کنیم، پیمان بابایی مصدوم شد و  در این مسابقه او را نداریم. اکبر ایمانی هم بعد از بازی با ماشین‌سازی مصدوم شد و سپس سرما خورد اما چهار جلسه است که به ما اضافه شده است. مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین حضور داشته باشد با تمام وجود بازی خواهد کرد.

سرمربی تراکتور در پایان گفت: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم. قطعا با آنالیزی که کردیم و جلسه‌ای که قرار است در آن برای بچه‌ها صحبت کنیم، مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب جام وارد میدان می‌شویم و با جام برمی‌گردیم. از هواداران می‌خواهم و خواهشم این است ما را در این مسیر  کمک کنند.

دیدار پرسپولیس و تراکتور فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید.

کد خبر: 19087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =