اجازه ندهیم روزنه‌های امید بسته شود

سخنگوی دولت در رشته توییتی با تاکید براینکه باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران ندهیم؛ تصریح کرد: امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند.

به گزارش آتیه آنلاین، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در رشته توییتی نوشت: هم وطنانم، بیایید گلایه ها را به فردای انتخابات بسپاریم تا در کنار هم همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم. روز انتخابات روز آبیاری بذر امید است؛ روزی که اگر گلایه ای هم هست با زبان رای باید جاری شود. به عنوان کسی که همواره و همچنان به آرمان اصلاح و ترقی بر مبنای ارزش های انقلاب اسلامی متعهد و کوشا بوده ام، می گویم که مشارکت حداکثری و تلاش برای بارور کردن بذرهای امید، تنها را اصلاح خردمندانه و ماندگار است.

وی ادامه نوشت: «فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبها است از زحمات، تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خون‌هایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.»

ربیعی تاکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده ای روزنه‌های امید ما را ببندند. باید میراث صندوق ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران و تحریم‌گران ندهیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.   زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

کد خبر: 18827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =