مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰/دولت آینده به دنبال سبک کردن قوانین باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بر خلاف تحلیل‌هایی که صورت می‌گیرد، پیش‌بینی می‌کنم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق خواهد افتاد.

محسن زنگنه با بیان اینکه در اصلاح نظام بودجه‌ریزی و اصلاح نظام توزیع یارانه به شدت ضعف داریم در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، اظهار کرد: دولت به هیچ عنوان به دنبال ارائه لایحه نرود بلکه  باید به دنبال سبک کردن قوانین باشد و همچنین بهبود نظام کسب و کار را در دستور کار قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه اینکه مشارکت مردم در انتخابات بالا خواهد بود، افزود: بر خلاف تحلیل‌هایی که صورت می‌گیرد، پیش‌بینی می‌کنم که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بالا اتفاق خواهد افتاد.

زنگنه ادامه داد: مردم امروز از شرایط موجود و ناتوانی هایی که در حوزه معیشت دچار آن شده اند ناراضی هستند، اما همین نارضایتی آنها باعث می شود که به صحنه بیایند زیرا مردم می‌دانند که آینده آنها در گرو همین انتخابات است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  مردم باید در انتخاب خود دقت کنند و مجلس نیز باید در دولت آینده نقش نظارتی خود را تقویت و افزایش دهد. قطعا مجلس بدون توجه به اینکه رییس جمهور آینده چه کسی خواهد بود از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

کد خبر: 18381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =