برگزاری انتخابات شوراها در ۱۳۸۹ شهر و ۴۰ هزار روستا

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای تعیین ۷هزار و ۴۷۹ عضو شورای اسلامی در شهرها و ۱۲۳ هزار و 723 عضو شورای اسلامی روستایی در ۱۳۸۹ شهر و۴۰ هزار روستا در روز جمعه ۲۸ خردادماه سالجاری برگزار خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها که در برنامه صبح بخیر ایران شرکت کرده بود، با بیان این مطلب افزود: در ششمین دور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۵۱۶۰۰ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲درصد زن و ۸۸ درصد را مردان تشکیل داده اند و ۸۵ درصد از ثبت نام شدگان این دوره شوراهای اسلامی شهرها تایید صلاحیت شده اند.

وی از ثبت نام ۲۴۸هزار نفر برای شوراهای اسلامی روستائی خبر داد که صلاحیت ۹۶درصد از کاندیداهای شوراهای اسلامی روستا تایید شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور با اشاره به آغاز زمان تبلیغات کاندیداها، افزود: زمان تبلیغات کاندیداهای ورود به شوراهای اسلامی از روز ۲۰ خرداد ماه آغاز و تا ۲۶ خرداد  ماه ادامه داشته و مطابق قانون هیچ یک از کاندیداها امکان تبلیغ در ۲۷ خرداد ماه را نخواهند داشت.

کد خبر: 18250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =