نمایندگان ایران برای تفنن و تجربه به عربستان نرفتند

رییس فدراسیون هندبال ایران گفت: نمایندگان ایران تیم‌های قدرتمندی هستند و برای تفنن یا کسب تجربه به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام نشده‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین، بیست و سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از روز گذشته (۲۲  خرداد) در کشور عربستان و به میزبانی شهر جده آغاز شد. تیم‌های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند تا به عنوان دو تیم ایرانی در این رقابت‌ها حاضر باشند. در همین راستا، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال ایران، در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت دو نماینده ایران در این مسابقات اظهار کرد: پس از آن که بعد از  یک دوره برگزار نشدن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آن همه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بار دیگر خبر برگزاری این مسابقات به فدراسیون‌های هندبال آسیا اعلام شد، دو تیم ایرانی شهید شاملی و مس کرمان تمرینات خود را به طور جدی برای حضور در این مسابقات آماده کردند.

وی اضافه کرد: هر دو نماینده ایران تیم‌های قدرتمندی به شمار می‌روند و در لیگ برتر امسال نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند. بازیکنان خوب و با تجربه و ملی پوش در اختیار دارند و هر دو تیم از کادر فنی مجرب و با سوادی تشکیل شده‌اند، به همین دلیل باید به این نکته توجه داشت که انتظار از این دو تیم کسب نتایج خوب است. در واقع دو نماینده ایران برای تفنن یا کسب تجربه به جام باشگاه‌های آسیا اعزام نشده‌اند. این به معنای این نیست که ما قصد داریم تیم‌ها را تحت فشار بگذاریم اما به آن‌ها امید داریم که می‌توانند پرچم‌دار هندبال ایران در این مسابقات باشند.

رییس فدراسیون هندبال ایران به اشاره به اینکه در تمرینات نمایندگان ایران پیش از اعزام حضور داشته و سعی کرده آن‌ها را حمایت کند، گفت: من به بازیکنان هر دو تیم گفتم که خود را باور داشته باشند. شاید در آسیا تیم‌هایی باشند که امکانات بهتری از هندبال ایران در اختیار داشته‌اند یا تمرینات و بازی‌های تدارکاتی را پشت سر گذاشته باشند، اما هندبالیست‌های ایران نیز باید تمام توان خود را به کار گرفته و ثابت کنند که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. 

پاکدل افزود: مدت زیادی از آخرین حضور هندبال ایران در مسابقات بین المللی گذشته است و این مسابقات بستر خوبی برای این است که بار دیگر قدرت هندبال ایران به آسیا اثبات شود. قبول دارم که برخی مشکلات در سال‌های اخیر دامن‌گیر هندبال بوده است اما تمام تلاش من و همکارانم در فدراسیون در این راستا بوده است که بتوانیم مشکلات را رفته رفته حل کنیم، اتفاقات و وضعیت قبل را  فراموش کنیم و  دوباره در آسیا به جایگاهی که شایسته‌اش هستیم دست پیدا کنیم. 

وی همچنین وعده پرداخت پاداش به دو تیم ایرانی داد و تصریح کرد: در صورتی که این دو نماینده در جام باشگاه‌های آسیا صاحب سکو شوند، قطعا پاداش خوبی از سوی فدراسیون دریافت می‌کنند. کسب سکو توسط نمایندگان ایران به معنی این است که از آبروی هندبال ایران در آسیا دفاع شده و این مستحق پاداش و تشویق خواهد بود. 

کد خبر: 18149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =