سازمان تامین اجتماعی حامی تولیدکنندگان و کارگران در کشور است

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل به همراه سرپرست بانک رفاه کارگران و رئیس شعبه نمین از کارخانه آکو باطری (کارخانه اشجع باطری) بازدید و بر حمایت سازمان تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی، صنعتی و نیروی کار تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس پیری، مدیر کارخانه آکو باطری (کارخانه اشجع باطری) در جریان این بازدید با بیان اینکه  این شرکت با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ساخت انواع باطری را از سال ۹۶ آغاز کرده اظهار داشت : خط تولید این شرکت مجهز به تکنولوژی روز بوده و توانایی تولید و مونتاژ صفر تا ۱۰۰ محصولات را دارا است. این واحد تولیدی دارای واحد تحقیق و توسعه متشکل از اساتید دانشگاهی و داشجویان دکتری حوزه مهندسی برق و فیزیک و شیمی است و این شرکت تحقیق و توسعه را یکی از ارکان اصلی رشد و تصاحب بازارهای خارجی می داند.

وی افزود :ظرفیت تولید این کارخانه سالانه یک میلیون عدد انواع باطری از ۳۰ آمپر تا ۲۲۰ آمپری است. در این کارخانه در حدود ۴۰۰ نفر مشغول به کار است. این شرکت با کیفیت ترین باطری را تولید می کند و جزو ۳ شرکت بزرگ باطری سازی در کشور است.

در ادامه این بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت :سازمان تامین اجتماعی بزرگترین حامی تولیدکنندگان و کارگران در کشور است. به همین منظور طی سالهای اخیر اقداماتی برای تسهیل امور کارفرمایان از جمله توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، ‌تسهیل صدور کارت بازرگانی و تسهیل حسابرسی و...انجام داده است

وی ادامه داد :پرداخت مستمری ماهیانه، حمایتهای درمانی، توسعه مراکز درمان مستقیم و غیرمستقیم، پرداخت بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری و سایر خدمات کوتاه و بلند مدت سازمان بیانگر حمایتهای سازمان بزرگ تأمین اجتماعی از نیروی کار و مولد جامعه است.

وی افزود : غیرحضوری شدن سی خدمت تا آخر بهمن ماه طبق برنامه زمانبندی به طور کامل در سطح شعب تامین اجتماعی محقق می‌شود و هر هفته چند خدمت تأمین اجتماعی بصورت غیرحضوری ارائه خواهد شد در همین راستا بیش از ۷۵ درصد مراجعات مردم به شعب استان کاهش می یابد.

کد خبر: 1795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =