جشنواره پالم اسپرینگز میزبان ۲ فیلم کوتاه ایرانی می‌شود

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز آمریکا، دو فیلم ایرانی را در برنامه سال ۲۰۲۱ خود قرار داد.

به گزارش آتیه آنلاین، فیلم کشتار روز تهران به نویسندگی‌وتهیه کنندگی حسین تهرانی و کارگردانی حسام حمیدی و زرد خالدار ساخته باران سرمد به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی  آثار کوتاه ۱۵ دقیقه و کمتر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه پالم اسپرینگز حضور خواهند داشت که از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ ژوئن (۱ تا ۷ تیر) در کالیفرنیا برگزار می شود.

در فیلم کوتاه کشتار روز تهران حمیدرضا کرمی، مهران آتش زای، روزبه سینکی، مهرنوش سلیمی ایفای نقش کرده‌اند و اخیرا پوستر این فیلم با طراحی احسان برآبادی رونمایی شده است.

در فیلم کوتاه زرد خالدار نیز  شادی کرم‌رودی به ایفای نقش پرداخته و باران سرمد محمدرضا میقانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز، یکی از بهترین و بزرگترین رویداد های سینمایی فیلم کوتاه در آمریکای شمالی و یکی از جشنواره‌های مورد تائید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار است و برندگان بخش های اصلی این جشنواره واجد شرایط رقابت در اسکار سال ۲۲ در شاخه فیلم کوتاه خواهند شد.

کد خبر: 17418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =