دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: محبوب‌ترین بندگان خدا کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و گره ای از کار آنها می‌گشایند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ضمن قدردانی از کادر درمان تامین اجتماعی استان که در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند، اظهار کرد: بحث سلامت و پیشگیری از بیماریها که در جوامع مطرح است، از خدمات خداپسندانه ای است که مردم آن را حس می‌کنند.

وی افزود: برخی از خدمات مانند خدمات فرهنگی چندان محسوس نیست ولی خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت که همیشگی است و شب و روز نمی شناسد و ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد، اگر با سرعت و دقت انجام شود، سهولت در کارها ایجاد کند، به موقع انجام شود و همچنین به روزتر باشد، در حقیقت به آرامش و لذت زندگی مردم کمک کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان روایتی خاطر نشان کرد: محبوب‌ترین بندگان خدا، کسانی هستند که به مردم خدمت می‌کنند و گره ای از کار آنها می‌گشایند.

امام جمعه بجنورد در ادامه، نسخه‌نویسی الکترونیک را یکی از الزامات تشکیل پرونده سلامت و در راستای دولت الکترونیک عنوان کرد و گفت: یکی از مزایای مهم نسخه‌نویسی الکترونیک، پیشگیری از بروز خطا و اشتباهات نوشتاری در نسخ دستی است که مشکلات عدیده ای را برای بیماران، پزشکان و داروخانه‌ها بوجود آورده است.

وی افزود: ضمن اینکه در این شرایطی که همه درگیر ویروس کرونا هستند و ارائه خدمات الکترونیک بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد، از هر طریقی که می شود، باید در قطع زنجیره انتقال این ویروس کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: با توجه به جمیع خصوصیات پسندیده این طرح، امیدواریم با کمک همه ذینفعان نظام سلامت که حضورشان در استقرار کامل این طرح لازم و ضروری است، بتوانیم خدمتی مطلوب و در خور شأن به مردم عزیز ارائه کنیم.

دکتر جلال جهان نیا مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه درمان گفت: سازمان تامین اجتماعی تمام ظرفیت خود را صرف ارائه خدماتی که می شود در حوزه الکترونیک انجام داد، کرده است و نسخه الکترونیک و دوشنبه های دیجیتال از بارزترین آنهاست.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد: دوشنبه هر هفته تا پایان بهمن ماه امسال و در قالب طرح ۳۰۷۰  مقرر شده است ۳۰ خدمت حضوری، تبدیل به ۳۰ خدمت غیر حضوری جهت کاهش ۷۰ میلیون مراجعه از ۹۶ میلیون مراجعه مردم به مراکز تامین اجتماعی شود که اجرای این طرح مزایای بیشماری برای سازمان تامین اجتماعی، دولت و مردم در پی دارد.

دکتر جهان نیا همچنین در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان خراسان شمالی ضمن تقدیر از همکاری های موثر و به موقع مجموعه صدا و سیمای استان با مدیریت درمان تامین اجتماعی به ارائه گزارشی از اقدامات حوزه درمان پرداخت و گفت: اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی، ارائه  خدمات مطلوب در بستر الکترونیک است و به طور قطع این اقدامات گامی ارزشمند در راه توسعه خدمت رسانی به مردم و رفع دغدغه های جامعه کارگری و کارفرمایی است.

حمید قربانی جم نیز در این دیدار ضمن تجلیل از خدمات کادر درمان تامین اجتماعی استان که در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هستند، اظهار کرد: تعاملات ما با مدیران استانی بسیار فراتر از تعاریف خاص خودش است، چون معتقدیم که رسانه متعلق به نظام و همه مردم است.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: اگر یک سازمان یا نهادی، کار ویژه ای انجام می دهد که عایدات آن برای مردم است، طبیعتاً صدا و سیما هم در این راستا نقش خود را به خوبی ایفا کرده و کمک می کند تا این مسئله تحقق پیدا کند.

کد خبر: 1733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =