سومین خدمت طرح ٣٠٧٠ رونمایی شد

با حضور دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان این سازمان، سومین خدمت در هفته دوم طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد.

به گزارش آتیه آنلاین، سومین خدمت از طرح ۳۰۷۰ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.
در این خدمت، ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی در سامانه اختصاصی خدمات الکترونیکی سازمان، از حضوری به غیرحضوری تبدیل شد.
این طرح برای بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرمای کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی (شامل حدود ٤/٣ میلیون برگ ابلاغیه) غیرحضوری شد.
روش بهره‌مندی از این طرح بصورت زیر است:
ارسال پیامک اطلاع رسانی به کارفرمایان مبنی بر مراجعه به سامانه، امکان مشاهده ابلاغیه احکام مطالباتی در سامانه اختصاصی خدمات الکترونیک سازمان و مراجعه کارفرما به سامانه و مشاهده ریز احکام مطالباتی مربوطه.
کارفرمایان می‌تواند برای استفاده از خدمات دیجیتال و غیرحضوری تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir مراجعه کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ١٤٢٠ تماس بگیرند.
گفتنی است در هفته اول طرح ۳۰۷۰ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از دو خدمت رونمایی شد.
بر اساس این طرح، ۳۰ خدمت حضوری سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری خواهد شد و با این اقدام بیش از ٧٠ میلیون بار مراجعه  از ٩٦ میلیون بار مراجعه به شعب کم خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در این نشست آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیمه شدگان از سرویس های الکترونیکی این زمان را مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متناسب با هر سرویس بسته های اطلاع رسانی تهیه شود تا بیمه شدگان با اطلاع از آنها دیگر نیاز به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل و یا محل کار خدمت مورد درخواست را دریافت کنند.
مصطفی سالاری تصریح کرد: توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن مزیت های فراوانی دارد و ضمن کاهش هزینه ها رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد.
وی گفت: خدمتی که امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی است که تلاش می کنیم ۱۰۰ درصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهره برداری کنند.

گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه، صورتحساب و ... از سال  ۹۳ فعال شده است و هم اکنون قریب به ۷۰ درصد ابلاغ های کارفرمایان به صورت الکترونیکی انجام می شود و از امروز این خدمت که به عنوان یکی از سرویس های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد به پوشش بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید.
لازم به ذکر است، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرما تحت پوشش قانون تامین اجتماعی در کشور می باشد.

کد خبر: 1701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =