به دلایل شخصی قید المپیک را زدم

ملی‌پوش قایقرانی ایران مسائل شخصی را دلیل انصرافش از حضور در المپیک توکیو اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، چندی قبل خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه بهمن نصیری، ملی‌پوش قایقرانی ایران از حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو انصراف داده است. این در حالی است که نصیری دو هفته پیش در رقابت‌های انتخابی المپیک آسیا توانست سهمیه قایق تک‌نفره رویینگ سنگین‌وزن مردان را بگیرد. همان زمان نازنین ملایی نیز دیگر قایقران کشورمان توانست سهمیه المپیک را بگیرد اما قرار بر این بود که فدراسیون از بین این دو قایقران یک نفر را عازم المپیک کند. فدراسیون هنوز تصمیمی در این باره نگرفته بود که نصیری اعلام کرد که تصمیم به کناره گیری از مسابقات المپیک را دارد و این شانس را به نازنین ملایی داد تا بدون قرار گرفتن در بوته انتخاب فدراسیون، راهی المپیک شود. 

در همین راستا، بهمن نصیری در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره دلایل این تصمیم خود اظهار داشت: اولین و مهم ترین دلیلی که برای این تصمیم دارم این است که من درگیر برخی مسائل شخصی هستم که دلم نمی‌خواهد در رسانه‌ها بازگو کنم. همین دلایل باعث شد تصمیم بگیرم انصراف خود را اعلام کنم. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که البته به پررنگی مسائل شخصی من نیست. 

وی خاطر نشان کرد: از روزی که این سهمیه توسط من و بعد از آن توسط نازنین ملایی کسب شد و عنوان شد که تنها یک نفر از بین ما  راهی المپیک می‌شود، فدراسیون وارد دغدغه و چالشی شد که در تصمیم‌گیری مرددش کرده بود. در واقع بخشی از تصمیم من نیز به این دلیل است که بتوانم باری از روی دوش فدراسیون بردارم و در نهایت جمع‌بندی کردم و نتیجه گرفتم که این بهترین تصمیم ممکن است. 

این ملی پوش قایقرانی ایران در ادامه افزود: من برای رسیدن به این سهمیه تلاش زیادی کردم و حق خودم می‌دانستم که مسافر توکیو شوم، اما دلایل مختلف مانع شد. من بسیار از این تصمیم ناراحت هستم اما در گرفتن آن تردیدی نداشتم و امیدوارم روزی بتوانم بیشتر و بهتر در این باره صحبت کنم. برای نازنین ملایی در المپیک آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم قایقرانی ایران در این مسابقات سربلند باشد. این خواسته مهم من و آرزوی قلبی ام برای قایقرانی ایران در کاروان المپیک است.

کد خبر: 16826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =