برنامه ربزی خوبی برای المپیک نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: به دلیل مشخص نبودن وضعیت تیم‌های دیگر، نتوانستیم برنامه‌ریزی خوبی برای المپیک داشته باشیم.

به گزارش آتیه آنلاین، مهران شاهین‌طبع روز سه‌شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: تمرینات با غیبت چند بازیکن مواجه شد و چند بازیکن از خارج از کشور به اردو آمدند. از روز شنبه تمرینات شکل کامل‌تری به خود گرفت.

وی در مورد مصدومیت حامد حدادی گفت: حدادی در حال مداوای زانوی خود است و شرایط بهتری نسبت به قبل دارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص برنامه تیم برای رویدادهای پیش رو بیان داشت: ۱۸ خرداد به اردن اعزام می‌شویم تا در پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا حضور پیدا کنیم. در این پنجره با تیم‌های قطر و عربستان دیدار خواهیم کرد. هنوز تصمیم نگرفتیم که بعد از این مسابقات به ژاپن برویم یا برگردیم. قرار است در ژاپن نیز سه بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: هنوز نتوانستیم برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور در المپیک داشته باشیم چرا که وضعیت تیم‌های دیگر برای بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست. بعد از المپیک هم کاپ آسیا در اندونزی را در پیش داریم.

شاهین‌طبع درباره پویان جلال‌پور بازیکن دورگه جدید تیم ملی گفت: بازیکن خوبی است و باید ببینیم در آینده می‌تواند چه کمکی به ما کند.

وی اضافه کرد: ما یک گروه بازیکن داریم. تیم ملی باید همیشه یک گروه آماده در طول سال داشته باشد. بازی‌های لیگ بسیار خوب بود و بازیکنان خوبی از دل آن بیرون آمدند. همیشه تلاش بازیکنان را در نظر می‌گیریم. بازیکنانی که توانستند تیم ‌خود را در لیگ بالا بکشند جایگاه بهتری دارند. ملی‌پوشان در تمرینات زیر ذره‌بین ما هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان اظهار داشت: بازیکنان دعوت شده برای حضور در کاپ آسیا انتخاب شدند و ممکن است این نفرات برای المپیک تغییر کنند.

کد خبر: 16676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =