توزیع ۲۰ میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان در ماه رمضان

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی از توزیع ۲۰ میلیون وعده غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سومین مرحله پویش ایران همدل ۱۲۹۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار جمع‌آوری شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان در نشست خبری با تشریح عملکرد این نهاد در مرحله سوم پویش ایران همدل افزود: سومین مرحله پویش ایران همدل با محوریت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و با همکاری کمیته امداد و همراهی مردم، خیران و نهادها در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی افزود: در ماه مبارک رمضان ۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور، توزیع و طبخ غذای گرم مطابق پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، ادامه داد: در طول ماه رمضان همچنین چهار میلیون و ۱۶۳ هزار افطاری ساده ارائه شد.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با اشاره به فعالیت ۴۳۶۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، خاطرنشان کرد: ۱۶۶ هزار نیروی داوطلب و جهادی در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی مشارکت داشتند.

باجلان از تهیه و توزیع ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و تاکید کرد: در مجموع ۱۲۹۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی مردم نیکوکار و خیران در سومین مرحله پویش ایران همدل جمه‌آوری شد که تمامی آن در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی نیازمندان هزینه شد.

وی با بیان اینکه این رقم سال گذشته ۵۸۰ میلیارد تومان بود، گفت: میزان کمک‌های مردمی در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشت و شاهد بیشترین کمک‌های مردمی در طول ماه رمضان‌های گذشته بودیم.

باجلان با تقدیر از مشارکت مردم، خیران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و دیگر نهادها در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل گفت: این پویش به یاری خداوند و با همراهی مردم نیکوکار در مقاطع خاص تداوم خواهد یافت.

کد خبر: 16148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =