اردوغان: حامیان اسرائیل، شریک جرم قتل کودکان هستند

رئیس‌جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست کابینه دولت در آنکارا با بیان این که شرایط موجود نشان می‌دهد که باید راهکار جدیدی برای قدس در نظر گرفته شود، گفت که اداره شهر قدس توسط یک کمیسیون متشکل از نمایندگان سه دین (اسلام، مسیحیت، یهودیت)، مناسب‌ترین و صحیح‌ترین راهکار در شرایط امروزی خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست کابینه دولت در آنکارا با بیان این که شرایط موجود نشان می‌دهد که باید راهکار جدیدی برای قدس در نظر گرفته شود، گفت که اداره شهر قدس توسط یک کمیسیون متشکل از نمایندگان سه دین (اسلام، مسیحیت، یهودیت)، مناسب‌ترین و صحیح‌ترین راهکار در شرایط امروزی خواهد بود.

رئیس‌جمهوری ترکیه تاکید کرد که اسرائیل دولت تروریستی است که از یک سو به تعدی حریم قدس و از سوی دیگر حمله بی‌رحمانه به غیرنظامیان غزه اقدام کرده و همچنین ساختمانی که گروه‌های رسانه‌ای در آن قرار دارند، را بمباران می‌کند.

اردوغان با بیان این که اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی آمریکا و کشورهای پیرو آن در اواخر سال ۲۰۱۷، اشتهای این دولت قاتل را برای خونریزی افزایش داد، گفت: اینها (اسرائیل) قاتلانی هستند که کودکان پنج شش ساله، زنان و سالمندان را می‌کُشند، اینها شبیه و مانندی ندارند.

کد خبر: 16068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =