رونالدو جانشین نیمار می‌شود؟

سران باشگاه یوونتوس طرح معاوضه فوق‌ستاره پرتغالی خود با ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن را در سر دارند.

به گزارش آتیه آنلاین،  لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن  روز گذشته (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه احتمال تلاش PSG برای به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدوی 35 ساله را در آینده رد کرد.

او در این باره گفت: نمی‌دانیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. ممکن است رونالدو فردا از خواب بیدار شود و بخواهد به تیمی دیگر نقل‌مکان کند. چه باشگاهی توانایی خرید رونالدو را دارد؟ تعداد محدودی باشگاه قادر به این کار هستند که پاری‌سن‌ژرمن هم جزو آنهاست. خرید چنین بازیکنانی البته معمولاً بسته به شرایط و فرصت‌ها دارد. باید خودمان را برای نقل‌وانتقالات آماده کنیم و اولویت‌هایی هم داریم، اما گاهی اوقات در نقل‌وانتقالات اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی می‌افتد.

پایگاه خبری «توتو مرکاتو وب» ایتالیا هم با انتشار گزارشی مدعی شد که سران باشگاه یوونتوس به دنبال معاوضه کریستیانو رونالدوی 35 ساله با نیمار، ستاره 28 ساله پاری‌سن‌ژرمن هستند و امیدوارند معاوضه این دو بازیکن در تابستان آینده شکل عملی به خود بگیرد.

رونالدو و نیمار شرایط قراردادی یکسانی داشته و هر دو بازیکن تا پایان ماه ژوئن 2022 با باشگاه‌های یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارند و هنوز تمدید قراردادی هم بین طرفین صورت نگرفته، از این‌رو یوونتوس امیدوار به عملی شدن معاوضه کریس با نیمار است.

کد خبر: 1576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =