انتصابات جدید در سازمان تامین‌اجتماعی

طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید جواد رکاب پور به عنوان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر، افشین شیرزاده دولق به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل و علیرضا وثوقی فر به عنوان سرپرست شرکت خانه سازی تامین اجتماعی منصوب شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در احکام صادر شده مدیران استانها از سوی مصطفی سالاری آمده است:

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

همچنین در حکم علیرضا وثوقی فر آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی و در راستای استمرار امور شرکت به موجب این جکم با حفظ سمت، به عنوان سرپرست شرکت خانه سازی تامین اجتماعی منصوب می شوید. انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در پیشبرد امور و انجام وظایف محوله اهتمام لازم مهمول نمایید.

کد خبر: 15726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =