وضعیت مبهم لیگ برتر فوتسال

برگزاری لیگ برتر فوتسال هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تصمیم‌گیری نهایی درباره برگزاری آن صورت نگرفته است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدت‌هاست که تیم‌های لیگ برتری فوتسال تمرینات خود را شروع کرده و مترصد آغاز لیگ برتر هستند اما با جود این که اعلام شده بود این بازی‌ها از ابتدای آبان آغاز می‌شود هنوز خبری از برگزاری بازی‌ها نیست و سازمان لیگ هم با بیان این که مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر نشده، زمانی را برای شروع فصل جدید لیگ برتر اعلام نکرده است.

این بلاتکلیفی به شدت باعث سردرگمی تیم‌ها شده به خصوص آن‌هایی که از مدت‌ها قبل تمرین‌های خود را شروع کرده و برای فصل جدید آماده شده بودند.همین عامل باعث شده تا سازمان لیگ به صرافت بیفتد در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات رییسه در مورد فصل جدی  تصمیمات تازه‌ای بگیرد.

این طور که خبر رسیده قرار است فردا هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مسوولان پزشکی فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داده و در مورد وضعیت برگزاری بازی‌ها تصمیم گیری شده و به اطلاع باشگاه‌ها رسانده شود. بر این اساس احتمالا با تغییراتی در شیوه برگزاری بازی‌ها، مجوزهای لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا اخذ شده و مسابقات از آذر امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

کد خبر: 1569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =