لاوروف: روسیه از رویکرد بی‌طرفانه دبیرکل سازمان ملل در درگیری‌ها حمایت می‌کند

زیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترکی با دبیرکل سازمان ملل اظهار کرد، مسکو کاملا از رویکرد بی‌طرفانه و برابر دبیرکل سازمان ملل نسبت به طرفین مختلف در درگیری‌هایی که این نهاد به آنها رسیدگی می‌کند، حمایت کرده و آماده است تا در این زمینه کمک کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترکی با دبیرکل سازمان ملل اظهار کرد، مسکو کاملا از رویکرد بی‌طرفانه و برابر دبیرکل سازمان ملل نسبت به طرفین مختلف در درگیری‌هایی که این نهاد به آنها رسیدگی می‌کند، حمایت کرده و آماده است تا در این زمینه کمک کند.

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه گفت: «ما با نگرش و طرز فکر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نسبت به یافتن راه‌حل‌های سیاسی و دیپلماتیک برای بحران‌ها از جمله از طریق تلاش‌های میانجی‌گری موافق و هم نظر هستیم.»   

وی افزود: «ما همچنین بشدت تحت تاثیر قرار گرفتیم که دبیرکل سازمان ملل بر غلبه بر اختلافات از طریق رویکرد بی‌طرفانه و برابرش با طرفین درگیر و از طریق در نظر گرفتن طیف کامل مواضع کشورهای عضو متمرکز شده است. ما نهایت تلاش خود را برای حمایت از آنتونیو گوترش در این زمینه انجام خواهیم داد. ما از گوترش به خاطر تمایلش برای پذیرش سهم ما درتلاش‌هایش سپاسگزاریم.»

کد خبر: 15641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =