۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 15577
نیمار در پاریس ماندگار شد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای متقاعد کردن «نیمار» به ماندن علاوه بر دستمزد نجومی، قول داده است تا در تابستان سال جاری دست کم با یک ستاره از جمله «لیونل مسی» و «سرخیو راموس» قرارداد امضا کند.

به گزارش آتیه آنلاین، پی‌اس‌جی سرانجام موفق شد تا نیمار را به قراردادی جدید در پارک‌دوپرنس ماندگار کند؛ مرد برزیلی قرارداد جدید را تا سال ۲۰۲۵ با قهرمان لوشامپیونه امضا کرد و این در حالی است که این باشگاه پس از آنکه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری مقابل منچسترسیتی مغلوب شد، تحت هدایت «مائوریتسیو پوچتینو» در جستجوی این رویای دست نیافتنی است.

براساس گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، برخلاف شایعات مداوم در خصوص بازگشت نیمار به بارسلونا برای پیوستن دوباره به مسی، مرد ۲۹ ساله سلسائو به تازگی از این تصمیم منصرف شد و با پی‌اس‌جی تمدید کرد اما به شرطی که شروطش برآورده شود.

مرد برزیلی اعلام کرد که از بودن در پاریس خوشحال است و مادامی که پی‌اس‌جی نسبت به تامین خواسته وی مبنی بر پرداخت دستمزد سالانه ۳۰ میلیون یورو تمایل داشته باشد، هیچ شکی در مورد ماندن وی در پاریس وجود نخواهد داشت.

پی‌اس‌جی لیگ قهرمانان را هدف گرفته است

باشگاه پاریسی همچنین به نیمار قول داده تا در صورت تمدید، در تابستان سال جاری چند ستاره بزرگ فوتبال را به خدمت گرفته و همچنین در حفظ ستاره‌های تیم از جمله «کیلین امباپه»، «آنخل دی‌ماریا» و «کیلور ناواس» نهایت تلاشش را بکند.

نام‌هایی که از سوی «ناصر الخلیفی» و «لئوناردو» به ترتیب رییس و مدیر ورزشی باشگاه مطرح شده عبارتند از مسی و راموس؛ دو بازیکنی که در حال حاضر با فرا رسیدن تابستان بازیکن آزاد خواهند بود.

گرچه اقدام برای خرید هرکدام از این دو بازیکن پرهزینه خواهد بود اما پی‌اس‌جی مصمم است تا برای یورش مجدد به لیگ قهرمانان در فصل آتی، بهترین بازیکنان را در اختیار پوچتینو آرژانتینی قرار دهد.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به رکوردشکن به ارزش ۲۰۰ میلیون پوند از بارسلونا راهی پاریس شد؛ براساس قرارداد جدید او سالیانه ۲۶ میلیون پوند( حدود ۳۰ میلیون یورو) درآمد خواهد داشت؛ به عبارت دیگر نیمار هر دقیقه ۵۴ پوند درآمد دارد و پس از به صدا درآمدن سوت پایان هر بازی ۴۸۶۰ پوند به جیب می‌زند.

دقایق و ساعاتی که در طول روز پشت سر می‌گذاریم به قول معروف طلا است و دستمزد روزانه نیمار ۷۷ هزار ۶۰۰ پوند خواهد بود؛ مرد برزیلی با این درآمد می‌تواند هر روز هفته با یک خودروی جدید و برقی تسلا مدل ایکس به خیابان بیاید؛ هفته‌ای که در پایان آن درآمد وی به ۵۴۴ هزار پوند خواهد رسید.

کد خبر: 15577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =