الهام علی‌اف: دیگر کشورهای جهان در امور داخلی آذربایجان دخالت نکنند

رئیس‌جمهوری آذربایجان با انتقاد از اظهار نظر مقام‌های کانادایی و فرانسوی در خصوص درگیری‌های قره‌باغ از مقام‌های این کشور خواست که به امور خودشان بپردازند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از رویترز، رئیس‌جمهوری آذربایجان با انتقاد از اظهار نظر مقام‌های کانادایی و فرانسوی در خصوص درگیری‌های قره‌باغ از مقام‌های این کشور خواست که به امور خودشان بپردازند.

«الهام علی‌اف»، رئیس‌جمهوری آذربایجان در گفتگو با شبکه تلویزیونی این کشور با اشاره به بیانیه مقام‌های کانادایی در خصوص وضعیت منطقه قره‌باغ و همچنین شکل‌گیری پارک غنایم جنگی گفت: «درگیری تمام شده و من نمی‌دانم چرا بعضی از کشورها که در آن سوی جهان واقع شده‌اند باید در خصوص درگیری‌های قره‌باغ اظهار نظر کنند. این برای ما غیر قابل قبول است که مثلا کانادا درباره کشور ما بیانیه ارائه دهد. شما چه حقی برای این کار دارید؟»

رئیس جمهوری آذربایجان در ادامه با کنایه خطاب به کانادا گفت: «کانادا دیگر کجاست؟ آیا آنها یک ابر قدرت هستند و ما نمی‌دانستیم. یا شاید هم لوکزامبورگ دوم هستند و ما نمی‌دانستیم. این کشور بهتر است به کار خودش برسد و کاری به کار ما نداشته باشد.»

کد خبر: 15575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =