دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی گیلان با سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان

اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان گیلان در دیدار با سرپرست مدیریت درمان استان اظهار امیدواری کردند تا در تعامل با جامعه پزشکی و تلاش، صبر و دقت همیشگی، منشا تغییرات مثبت و سازنده ای در درمان استان باشند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبر پور در این جلسه اظهار داشت: با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی پای در عرصه خدمت گذاشتم و امید دارم تا با تعامل و همفکری دست اندرکاران نظام سلامت بهترین خدمات درمانی را به مردم و بیمه‌شدگان استان ارائه دهیم.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمت درمانی رایگان به بازنشستگان مناطق دور از مرکز استان را از اولویت‌های حوزه بیان کرد و افزود: باید طوری اقدام کنیم که بیمه‌شدگان و بازنشستگانی که در دورترین نقاط استان ساکن هستند، بتوانند از خدمات تخصصی رایگان درمانی تامین اجتماعی استفاده و نگران هزینه‌های درمانی خود در زندگی نباشند.

دکتر قنبر پور افزود: ما می توانیم با ارائه پیشنهادهای کارآمد و سازنده، موجب تغییرات مثبت و مهمی به نفع بیمه‌شدگان و بازنشستگان در سطح کشور باشیم.

گفتنی است در این جلسه، رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان گیلان پروفسور برزیگر و دیگر اعضای هیات مدیره نظام پزشکی مرکز استان با آرزوی موفقیت برای سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اظهار امیدواری کردند تا با تعامل سازنده، صبر و پشتکار منشاء خیر در توسعه درمان استان باشند.

کد خبر: 1508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =