ستاره بوشهری استقلال؛ سوژه نقل و انتقال آسیا

عملکرد خوب مهدی قائدی در لیگ قهرمانان آسیا این بازیکن را به سوژه نقل و انتقلات آسیا تبدیل کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی و مقدماتی با مشخص شدن چهره‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی، به پایان رسید و از بین 4 نماینده ایران، سه تیم جواز حضور در مرحله حذفی را پیدا کردند. این مسابقات فعلا تا شهریور ماه برگزار نخواهد شد اما اخبار پیرامون این مسابقات همچنان شنیده می شود و حواشی خاصی را می توان از مرحله مقدماتی این رقابت ها شاهد بود. 

یک موضوعی که پیرامون آن صحبت هایی مطرح شد و در رسانه های مختلف به آن پرداخته شد؛ گلی است که مهدی قایدی از فاصله نسبتاً دور وارد دروازه الاهلی عربستان کرد. گلی مهم که خیال استقلال را بابت کسب پیروزی در آن بازی راحت کرد. استقلالی‌ها خوب به یاد دارند که الاهلی عربستان قبل از اینکه این گل را دریافت کند، تا آستانه فرو ریختن دروازه استقلال پیش رفتند و حتی توپ با خوش‌شانسی به تیر دروازه خورد تا نتیجه 3 بر 2 به سود استقلال پابرجا بماند اما آن بازیکنی که توانست خیال همه استقلالی‌ها را راحت کند مهدی بود که با آن شوت شگفت‌انگیز دروازه‌بان الاهلی را به زانو درآورد و گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

گلی که نقش مهمی در پیروزی استقلالی ها در اولین مسابقه خود ایفا کرد. نقش مهدی قایدی نه فقط در آن بازی بلکه در بازی پایانی نیز بسیار پررنگ بود. قایدی با اینکه گلی برای استقلال در نبرد آخر با الشرطه به ثمر نرساند اما آنقدر مهار ناشدنی بود که توانست روی نبوغش پایه‌گذار دو پنالتی برای استقلال شود و استقلال را به سمت پیروزی در این بازی مهم سوق دهد.

همین اتفاقات کافی است که بفهمیم به چه علت مهدب قایدی این روزها مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی فوتبال آسیا به شمار می‌رود. ریزنقش دوست‌داشتنی که بعد از عبور از پستی و بلندی‌های بسیار حالا تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازیکنان قاره شده است.

این بازیکن ریزنقش بوشهری نه فقط به خاطر آن گل جذاب که حالا در لیست بهترین‌ گل‌های مرحله گروهی قرار گفته بلکه به دلیل دریبل‌های ماهرانه و آن استارت‌های بی‌نظیر به سمت دروازه حریفان نقل محافل فوتبالی آسیا است. قایدی اگر با همین فرمان به جلو حرکت کند، بدون شک می‌تواند شانس به دست آوردن کفش طلای فوتبال آسیا را هم داشته باشد. او سرشار از استعداد است و اگر در مسیر صحت و درستی حرکت کند، افتخارات بزرگتری را نصیب باشگاه استقلال و فوتبال ایران خواهد کرد.

کد خبر: 15065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =