تحقق اهداف فرهنگی و رسانه‌ای به حمایت نیاز دارد

مدیرعامل موسسه آهنگ آتیه، در مراسم رونمایی و آغاز به کار رسمی پایگاه خبری- تحلیلی آتیه آنلاین گفت: تحقق اهداف فرهنگی و رسانه‌ای نیاز به حمایت دارد و مجموعه فرهنگی و رسانه‌ای آهنگ آتیه هم نیاز به حمایت دارد. خوشحالیم در این مسیر تا کنون با حمایتهایی که وجود داشته گامهای رسانه‌ای خوبی برداشته شده و امیدواریم این حمایتهای تداوم داشته باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، مازیار هوشمند، مدیرعامل موسسه آهنگ آتیه، در مراسم رونمایی و آغاز به کار رسمی پایگاه خبری- تحلیلی آتیه آنلاین، که با حضور دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه برگزار شد، موسسه آتیه را بازوی فرهنگی و رسانه ای سازمان تامین اجتماعی خواند و افزود: دست‌اندرکاران امور فرهنگی این سازمان در سالیان گذشته با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بین سازمان و مخاطبان و شرکای اجتماعی، موسسه آتیه را بنیان گذاری کردند و تلاشهای فراوانی هم در طول دوران مدیران قبلی در موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه انجام شده است.

مدیرعامل موسسه آهنگ آتیه افزود: کار اصلی در موسسه آتیه، امور رسانه‌ای و فعالیتهای فرهنگی مانند رسانه‌های مکتوب و برخط، با تاکید بر فضای مجازی و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های محیطی است.

وی با بیان این که «کار رسانه ای موسسه آتیه نمود بیشتری از سایر فعالیتهای فرهنگی آن دارد»، گفت: تلاش ما بر این بوده تا هدف و ماموریتهایی که از سوی سازمان بر عهده ما گذشته شده به خوبی به سرانجام برسانیم و امیدواریم تا کنون رضایت سازمان را به نحوی مطلوب برآورده کرده باشیم.

هوشمند افزود: اگر چه در گذشته ارتباط با مخاطبان و شرکای اجتماعی و حتی شهروندان معمولی، از طریق رسانه های مکتوب و کاغذی انجام می شده، ولی شرایط جدید جامعه و تنوع در کارکرد رسانه ها؛ ما را به این سمت سوق داده تا از رسانه های برخط و شبکه های اجتماعی و مجازی بیشتر بهره بگیریم.

وی ادامه داد: امروز با حضور مدیرعامل محترم، پایگاه خبری «آتیه آنلاین» که با تاکید بر انعکاس عملکرد و دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ در حوزه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، فعالیت می کند آغاز به کار می کند.

مدیرعامل موسسه آهنگ آتیه تاکید کرد: تحقق اهداف فرهنگی و رسانه ای نیاز به حمایت دارد و مجموعه فرهنگی و رسانه ای آهنگ آتیه هم نیاز به حمایت دارد و خوشبختانه حضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره و معاونان سازمان نشان از عزم سازمان بر حمایت از فعالیتهای رسانه ای و فرهنگی این موسسه دارد.

وی افزود: این موسسه خود را موظف می داند تا در راستای ماموریتهای محوله از سوی سازمان، گام بردارد و ارتباط نزدیک و تعامل موثر با شرکای و مخاطبان برقرار کند. خوشحالیم در این مسیر تا کنون با حمایتهایی که وجود داشته گامهای رسانه ای خوبی برداشته شده و امیدواریم این حمایتهای تداوم داشته باشد.

هوشمند در پایان از همه همکارانی که طی سالهای گذشته با وجود همه مشکلات ریز و درشت، امور فرهنگی و رسانه ای سازمان را پیش بردند و سعی کردند تا ماموریتهای محوله را به خوبی انجام بدهند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 1483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =