مراجعه بیش از ۷۳ هزار نفر به بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی مصطفی خمینی بهبهان گفت: در شش ماه نخست امسال، بیش از ۷۳ هزار نفر به بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی بهبهان مراجعه کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدحسن شیریان گفت: در این مدت، تعداد ۷۳ هزار و ۴۱۵ بیمار به این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد، بیش از ۷۰هزار بصورت سرپایی و حدود ۲۸۰۰ نفر در بخش های مختلف بستری و مورد مداوا قرار گرفتند.

وی افزود: متوسط روزهای بستری در این بیمارستان، ۲/۷ در روز است.

دکتر شیریان با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان پیشرو در ارائه خدمات در بین بیمارستان‌های این شهرستان است، افزود: برای این بیماران ۶۶ هزار نسخه الکترونیک توسط پزشکان متخصص و عمومی صادر و بیش از ۲۵۶ هزار قلم دارو تحویل بیماران شد.

رئیس بیمارستان مصطفی خمینی بهبهان به پذیرش حدود ۳۰ هزار نفر در بخش‌های تشخیصی اشاره کرد و گفت: ۲۱ هزار و ۸۷۳ نفر به آزمایشگاه و ۸ هزار و ۱۹۰ نفر به واحد تصویربرداری و سونوگرافی مراجعه و خدمات دریافت کردند.

وی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، ۴۷۴ زایمان به ثبت رسید که بیش از ۵۶ درصد بصورت طبیعی انجام گرفت.

دکتر شیریان در ادامه گفت: در راستای استاندارد سازی زایمان و ترویج زایمان طبیعی و خوشایندسازی فرایند زایمان مطابق با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، بازسازی بخش زایمان در دست اقدام گرفته و  بازسازی و تجهیز آن  در مراحل پایانی است که انتظار می رود به زودی آماده و  به بهره برداری برسد.

دکتر شیریان در خصوص ارائه خدمات به بیماران کووید ۱۹ گفت: از ابتدای شروع این بیماری، در کنار مراکز دانشگاهی، خدمات خوبی از سوی این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا داده شد.

وی افزود: تا پایان شهریور سال جاری، ۱۷۴۴ بیمار مشکوک و قطعی سرپایی و تعداد ۳۷۷ نفر در بخش اختصاص داده شده به بیماران کرونایی بستری شدند.

کد خبر: 1482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =