متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، پایان دو دهه انتظار

رییس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات با بیان اینکه با اجرای متناسب‌سازی، انتظار دو دهه‌ای بازنشستگان تامین اجتماعی تحقق پیدا کرد، گفت: اطمینان می‌دهیم که حقوق بازنشستگان را همواره دنبال کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پرویز احمدی پنجکی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: هر گامی که در جهت رفاه و آرامش بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برداشته شود، ستودنی است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سالیان متمادی به عنوان مطالبه‌ای برای این قشر جامعه بود که در نهایت با تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رییس کانون عالی بازنشستگان کشور در مرداد سال گذشته، به نتیجه رسید.

رییس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات ادامه داد: با اصلاحات انجام شده در احکام جدید بازنشستگان، خواسته‌های جامعه شریف این گروه تا حدود زیادی محقق شد. با اجرای متناسب‌سازی در سال جاری، مجموع منابع مربوط به مستمری بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است که رقم قابل توجهی است.

احمدی پنجکی با بیان اینکه در حال حاضر با این میزان افزایش، بخشی از شکاف میان افزایش حقوق حداقلی بگیران تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری برطرف شد، گفت: به عنوان رییس کانون بازنشستگان شهرستان شمیرانات و دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه از رییس سازمان تامین اجتماعی تشکر می‌کنم.

وی با تشکر از هیات دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از تلاش فراوانی که توسط مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی برای صدور احکام جدید در حداقل زمان ممکن صورت گرفت، تشکر می‌کنیم و امیدوارم موجب بهبود معیشت بازنشستگان و رضایتمندی این عزیزان باشد.

کد خبر: 14680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =