خبر ابتلای محمد نادری به کرونا تکذیب شد

صبح امروز اخباری مبنی بر ابتلای «محمد نادری» به کرونا منتشر شده بود که در نهایت این موضوع از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی تکذیب شد.

به گزارش آتیه آنلاین دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال ساعتی پیش خبر ابتلای محمد نادری به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت که پاسخ تست کرونا محمد نادری منفی بوده است. محمد نادری مدافع جدید استقلال هم گفته من به کرونا مبتلا نشدم و در قرنطینه نیستم. اما با اجازه کادرفنی به واسطه برخی کارهای شخصی در اردو حضور پیدا نکردم. 

این در حالی است که محمد نادری در اردوی استقلال در این تیم حضور ندارد و مشخص نیست دلیل غیبت او در بازی امروز چیست.  پیش از این عنوان شده بود قسط اول مبلغ رضایتنامه نادری به حساب باشگاه کورتریک واریز شده است و این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. نادری که فصل گذشته برای تیم فوتبال پرسپولیس بازی می‌کرد این فصل راهی استقلال شد تا پیراهن این تیم را به تن کند.

در پی این خبر زهره هراتیان رئیس ایفمارک در خصوص شرایط پیش آمده و اینکه به طور کلی ایفمارک چگونه بر باشگاه ها در این شرایط کنترل دارد به فارس گفت: اگر بازیکنی علامتی از کرونا نداشته باشد مانعی برای حضور در تمرینات و بازی ندارد اما ممکن است تست بازیکنی منفی باشد اما در فرم خود اظهری خود اعلام کرده باشد با فرد یا افراد مبتلا روبرو شده پزشک وظیفه دارد این موضوع را اطلاع دهد و بازیکن هم به قرنطینه برود.

کد خبر: 1457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =