پرسپولیس ۰ - ۱ الوحده / اولین شکست سرخ‌پوشان در نبرد آسیایی

تیم پرسپولیس در دیدار برابر الوحده تن به شکست یک بر صفر داد تا اولین باخت خود در این مسابقات را تجربه کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب دور برگشت از مرحله گروهی، هفته دوم خود را آغاز کرد. جایی که تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ در کشور هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت تا دومین دیدار خود را در این دوره از رقابت ها مقابل تیم الوحده برگزار کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی پا به پنجمین نبرد خود در این مسابقات گذاشتند که از چهار بازی پیشین خود توانستند ۴ پیروزی کسب کنند و مقتدرانه در صدر جدول گروه E بایستند. پیروزی در دیدار با الوحده امارات برای سرخپوشان ایران به منزله قطعی کردن صعود به مرحله یک هشتم نهایی محسوب می‌شد. بازی رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر تیم ایرانی به پایان رسید و حالا اماراتی ها برای انتقام از این شکست مقابل پرسپولیس صف آرایی کردند. در آن طرف میدان هم پرسپولیس با خیال آسوده تر و برای دوباره شکست دادن حریف خود، پا به این مسابقه گذاشت.

قضاوت این دیدار بر عهده انتاشف ایلگیز داور اهل ازبکستان بود.آندری تی‌ساپنکو و تیمور گاینولین او را در قضاوت این دیدار یاری می کردند. 

تیم پرسپولیس این بازی را با ترکیب حامد لک، سیامک نعمتی، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو آغاز کرد. پرسپولیس در دیدار امروز نسبت به مسابقه دو رفت مقابل الوحده امارات دو تغییر در ترکیب داشته که کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر جانشین احمد نوراللهی و امید عالیشاه شده‌اند. در آن طرف میدان تیم الوحده محمد الشمسی، محمد برقش، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاوز، منصور الحربی، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، نهیان عادل، فارس جمعه، عبد الله حمد، عمر خریبین را در ترکیب ابتدایی خود داشت.  راشد علی، احمد راشد، خمیس اسماعیل و خلیل ابراهیم 4 نفری هستند که برخلاف بازی رفت، در دیدار امشب برابر پرسپولیس ایران در ترکیب الوحده حضور ندارند.

تیم الوحده خیلی زود و در دقیقه ۵ به گل رسید و از پرسپولیس پیش افتاد. ماتاوز، مهاجم اسلوونیایی الوحده در کنار خط طولی زمین صاحب توپ شد، نفوذ سریعی از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس داشت و با روی پا شوت محکمی به زیر طاق دروازه پرسپولیس زد تا گل اول الوحده به ثمر برسد. پرسپولیس برای دقایق زیادی از نیمه نخست، عملکرد خوبی در میانه میدان نداشت و توپ‌های زیادی از دست رفت.  حملات نماینده ایران از جناحین موجب شد تا این تیم صاحب کرنرهای متعددی شود. در نهایت دو تیم با پیروزی یک بر صفر به سود الوحده راهی وقت استراحت شدند. 

نیمه دوم این بازی همانند نیمه اول از هیجان چندانی برخوردار نبود. پرسپولیس تیم برتر میدان بود اما حملات این تیم به گل منجر نمی شد. در بسیاری از صحنه های این بازی تیرک دروازه به کمک الوحده آمد و پرسپولیس دز گلزنی ناکام ماند. 

در نهایت این بازی با پیروزی الوحده به پایان رسید تا شاگردان یحیی گل محمدی اولین شکست خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه کنند. پرسپولیس با وجود این شکست، همچان با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه پنجم است و در دیدار پایانی مرحله گروهی خود برابر الریان قطر، برای صعود به‌عنوان صدرنشین تنها نیاز به یک امتیاز دارد.از دقایقی دیگر و از همین گروه، گوای هند با الریان قطر مصاف می‌دهد.

کد خبر: 14312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =