استقلال ۳ - ۴ الدحیل / دفاع آشفته عامل اولین شکست آبی‌پوشان

تیم استقلال در دیدار خود مقابل الدحیل قطر در دیداری پر گل با نتیجه ۴ بر ۳ تن به شکست داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دو تیم استقلال ایران و الدحیل قطر از ساعت ۲۲:۱۵ در چارچوب هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ، به مصاف هم رفتند. احمد مددی مدیرعامل استقلال از نزدیک مصاف تیم‌های استقلال - الدحیل را تماشا می‌کرد.استقلال در شرایطی سومین بازی خود را آغاز کرد که دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و به دنبال سومین پیروزی خود بود. 

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته ۱۱ بازیکن استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دادند و صلاح ذکریا، محمد موسی، مدهی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الاحرق، سلطان ال بریک، معز علی، علی کریمی، مایکل اولونگا بازیکنان آغاز کننده تیم الدحیل بودند.

این بازی با حملات استقلال آغاز شد و این تیم خیلی زود در دقیقه چهارم بازی به گل رسید. پاس خوب فرشید اسماعیلی به سمت راست و ارسال زیبای سیداحمد موسوی به روی دروازه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و توپ از کنار دروازه بان الدحیل وارد دروازه شد. اما این گل دقایق زیادی دوام نیاورد و الدحیل خیلی زود به گل تساوی رسید. یک ارسال پشت مدافعین به ادمیلسون جونیور رسید و شوت این بازیکن را در ابتدا رشید مظاهری مهار کرد اما در برگشت اولونگا در مقابل دروازه خالی گل تساوی را به ثمر رساند.

این بازی همچنان در نیمه اول گل داشت، در دقیقه ۲۷  پاسکاری مدافعین استقلال در خط دفاع و پاس مرادمند به ریگی رسید که این بازیکن در حالیکه کسی را در کنارش نداشت، روی زمین افتاد و با تصمیمی عجیب و غریب توپ را به مایکل اولونگا سپرد و او نیز در مصافی تک به تک به راحتی دروازه استقلال را باز کرد و ۲ بر یک پیش افتاد. در ادامه استقلال این گل را جبران کرد و در دقیقه ۳۴ توسط دیابانه به گل رسید. حرکت عالی فرشید اسماعیلی و پاس در عمق این بازیکن به ارسلان مطهری رسید که مهاجم آبی پوشان نیز با یک ارسال زمینی به دهانه دروازه شیخ دیاباته را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن از میان پاهای دروازه بان الدحیل وارد دروازه شد.

پیش از تمام شدن نیمه نخست بار دیگر یک گل به ثمر رسید. این بار الدحیل صاحب یک گل شد تا برنده این بازی تا پایان نیمه نخست باشد.  یک ارسال از سمت چپ الدحیل به روی دروازه از تمام بازیکنان عبور کرد که در سمت مقابل به المعز علی رسید و ارسال این بازیکن در محوطه ۶ قدم در حالی به عبدالله الاحرق رسید که کسی مراقب او نبود و این بازیکن گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند. 

نیمه دوم این مسابقه در مقایسه با نیمه اول آرام تر سپری شد. حملات استقلال بیشتر بود اما ضد حمله های الدحیلی ها خطرناک تر بود و موجب می شد که دفاع استقلال با مشکلاتی مواجه شود. در ادامه استقلال توانست گل خورده را جبران کند و بازی بار دیگر به تساوی برسد.

در دقیقه ۷۴  کرنر ارسالی هروویه میلیچ به روی دروازه پس از خروج اشتباه سنگربان الدحیل به دیاباته رسید که ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه به ارسلان مطهری رسید و تاثیرگذاری این بازیکن و پاس او به فرشید اسماعیلی با ضربه سر این بازیکن همراه بود و این بازیکن موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. این اما پایان ماراتن دو تیم نبود. باز هم الدحیل موفق به گلزنی و باز کردن دروازه استقلال شد. پس از اینکه الدحیل بار دیگر پیش افتاد فرهاد مجیدی دو تعویض انجام داد تا شرایط را تغییر دهد و از شکست در این بازی جلوگیری کند. 

در نهایت اما استقلالی ها نتوانستند این شکست را جبران کنند و بازی را با حساب ۳ بر ۴ به حریف قطری خود واگذار کردند تا حاصل تلاششان از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا دو پیروزی و یک شکست باشد.

کد خبر: 13924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =