استقلال 3- الشرطه صفر / طوفان گل آبی‌پوشان با طعم صدرنشینی

تیم استقلال موفق شد دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را نیز همانند بازی نخست با یک پیروزی پر گل پشت سر بگذارد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی با برگزاری دیدار دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق ادامه پیدا کرد. این بازی از ساعت 00:45 بامداد، آغاز شد و تیم استقلال ایران برای کسب دومین پیروزی خود در این رقابت ها پا به میدان برابر حریف عراقی خود گذاشت و در نهایت به پیروزی رسید و صدرنشین گروه خود شد. 

فرهاد مجیدی در این مسابقه  رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، دیاباته و مهدی قایدی را به عنوان ترکیب ابتدایی خود به میدان فرستاد و تیم الشرطه عراق با ترکیب احمد باسیل، کرار عامر، سعد ناطق، علی فائذ، فهد یوسف، ماجد عطوان،علی حسنی فیصل، علا مهوا، حسام کدهیم، سعد عبدالامر و محمد داوود این بازی را آغاز کرد. 

تیم استقلال تهران در این مسابقه شروع بهتری داشت  و تلاش می کرد با آرامش توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و رفته رفته خطوط دفاعی حریف را در هم شکسته و به دروازه الشرطه نزدیک شود. اتفاق جالب توجه در همان ابتدای بازی این بود که در دقیقه یازدهم مسابقه حوسام کاظم بازیکن الشرطه به دلیل حرکت خشنی که روی پای بازیکن استقلال (فرشید اسماعیلی) انجام داد، کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد تا حریف استقلال در ادامه 10 نفره مقابل آبی پوشان بازی کند. 

در نهایت در شرایطی که الشرطه با بازی به شدت دفاعی خود کار را برای استقلال سخت کرده بود، مهاجمان استقلال توانستند در دقیقه پایانی نیمه اول به گل رسیده تا این تیم با پیروزی به وقت استراحت بین دو نیمه بروند. این گل در شرایطی رقم خورد که پاس بسیار خوب فرشید اسماعیلی به مهدی قایدی پس  از فرار فوق العاده این بازیکن،، باشوی کوچک را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. در حالیکه دو مدافع مقابل او قرار داشتند، قایدی با پاسی زیبا و چیپ مانند، توپ را از میان دو بازیکن الشرطه عبور داد و به محمد نادری رساند که مدافع پیش تاخته استقلال با یک شوت دیدنی و سرضرب، دروازه الشرطه را گشود.

نیمه دوم دیدار استقلال و الشرطه در شرایطی آغاز شد که به نظر می رسید استقلال نتواند به حملات خود ادامه دهد. اما اینطور پیش نرفت و استقلالی‌ها خیلی زود به دو گل دیگر نیز رسیدند و 3 بر صفر از حریف عراقی خود پیش افتادند. در ابتدا و در حالی که تنها 10 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود توپ گیری بسیار خوب ریگی که با سینه پاس بازیکن الشرطه را قطع کرد، به آرش رضاوند رسید و پاس در عمق زیبای این بازیکن، به فرشید اسماعیلی رسید و هافبک استقلالی ها در مصافی تک به تک با احمد بسیل توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا استقلال به گل دوم برسد. پس از آن دوباره در فاصله 10 دقیقه دیگر، در دقیقه 65 حرکت خوب استقلالی ها و پاس فرشید اسماعیلی در پشت محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن پس از یک چرخش زیبا و محو کردن کرار عامر وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت دقیق و دیدنی به گوشه دروازه، گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

گل سوم استقلال خیال این تیم را تا حد زیادی نسبت به پیروزی در این مسابقه راحت کرد اما عطش آبی پوشان بی پایان بود و بعد از گل سوم باز هم این استقلال بود که به حملات خود ادامه میداد. یک موقعیت بسیار جدی گل نیز به صورت تک به تک توسط دیاباته از دست رفت. چند دقیقه بعد هم تیر دروازه مانع گلزنی استقلال شد. 

در پایان تیم استقلال توانست به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند و دومین پیروزی پر گل خود را تصاحب کرده  و برای حریفانش خط و نشان بکشد و به صدر جدول گروه C بازگردد.

کد خبر: 13596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =