نفت آبادان یک گام تا فینال لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال نفت آبادان دومین برد مقابل مهرام را کسب کرد تا تنها به یک برد دیگر برای صعود به فینال لیگ نیاز داشته باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، ظهر امروز (شنبه) ۲۱ فروردین ۱۴۰۰، دو تیم مهرام تهران و نفت آبادان برای سومین بار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۷۴ - ۷۰ ، به سود نفت آبادان پایان یافت.

این دیدار به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که همانند بازی دوم، دو تیم در آن عملکرد پایاپایی داشتند. نیمه نخست این مسابقه در حالی با نتیجه ۳۵ - ۳۲ به سود نفت پایان یافت که شاگردان حماد سامری پس از برتری ۲۳-۱۹ در کوارتر نخست، با نتیجه ۱۲-۱۳ کوارتر دوم را واگذار کردند.

در نیمه دوم نیز دو تیم به صورت نزدیک بازی را ادامه دادند تا اینکه نهایتا آبادانی‌ها با نتیجه ۷۴ - ۷۰ به پیروزی دست یافتند. کوارتر سوم این بازی با نتیجه ۱۵-۱۹ به سود مهرام رقم خورد و کوارتر پایانی اما با نتیجه ۱۹-۲۴ به سود نفت پایان یافت.

در کوارتر چهارم محمد حسن‌زاده و سالار منجی از تیم نفت آبادان و آرمان زنگنه و سامرز از تیم مهرام تهران، به دلیل پنج خطایی شدن از زمین مسابقه بیرون رفتند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم مهرام تهران، در این دیدار ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس گل را در این دیدار به ثبت رساند تا ضمن کسب عنوان امتیاز آورترین بازیکن مسابقه، با تاثیرگذاری ۳۳ نیز ستاره زمین شود.

نتایج بازی‌های دو تیم مهرام تهران و نفت آبادان در مرحله‌ نیمه‌نهایی به شرح زیر رقم خورده است:

بازی اول) مهرام تهران ۸۹ - ۷۲ نفت آبادان

بازی دوم) نفت آبادان ۶۹ - ۵۹ مهرام تهران

بازی سوم) مهرام تهران ۷۰ - ۷۴ نفت آبادان

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود. با نتیجه بازی امروز، سری دو تیم در این ‌مرحله ۲ بر یک به سود نفت آبادان شد. دو تیم روز دوشنبه ۲۳ فروردین برای چهارمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کد خبر: 12766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =