آمار شش ماهه سازمان تامین اجتماعی منتشر شد

مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، آمار مقایسه ای و نمودار تعداد بیمه شدگان، کارگاه‌ها و بیمه پردازان این سازمان را از اسفند ماه سال گذشته تا مرداد ماه سال جاری منتشر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، آمار مقایسه ای و نمودار تعداد بیمه شدگان، کارگاه ها و بیمه پردازان سازمان تامین اجتماعی از اسفند ماه سال گذشته تا مرداد ماه سال جاری منتشر شد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد در مرداد ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۵ درصد رشد داشته است، ولی تعداد بیمه شدگان اختیاری در بازه زمانی ذکر شده، ۵.۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

تعداد کل بیمه شدگان در مرداد ماه امسال نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۰.۷ درصد کاهش داشته، هر چند نسبت به تیرماه امسال ۰.۶ درصد رشد داشته و به نوعی این کاهش جبران شده است.

تعداد کل کارگاه ها نیز در مرداد ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه ۰.۹ درصد کاهش و در تیرماه سال جاری ۰.۶ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین بیمه پردازانی که لیست و حق بیمه آنها وصول شده در مرداد ماه امسال نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۱.۱ درصد رشد داشته است.

کد خبر: 1234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =