پرسپولیس و شهر خودرو به تساوی رضایت دادند

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و شهر خودرو مشهد در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه و با برگزاری دیدار بین دو تیم شهر خودرو مشهد و پرسپولیس تهران وارد هفته نوزدهم خود شد. این مسابقه در ورزشگاه امام رضا شهر مشهد برگزار شد که در پایان این مسابقه به تساوی دو تیم منجر شد تا امتیازات این مسابقه بین دو تیم تقسیم شود.

تیم فوتبال شهر خودرو که در واقع میزبانی این مسابقه را بر عهده داشت، با ترکیب میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدعرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی، امیرحسین کریمی و امین قاسمی نژاد به میدان رفت و یحیی گل محمدی برای این بازی حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو را به میدان فرستاد.

نیمه نخست این دیدار تقریبا پایاپای پیش رفت اما در اواخر نیمه نخست تیم شهر خودرو از اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس بهره برد و توانست توسط قاسمی نژاد به یک گل دست پیدا کند  و به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود. در نیمه دوم سرخ پوشان در شرایطی مقابل میزبان خود به میدان رفتند که به دنبال جبران گل خورده در نیمه نخست بودند، تیم پرسپولیس در نیمه دوم نمایش بهتری نسبت به نیمه نخست داشت و پس از چند ناکامی در حملات این تیم بالاخره در دقیقه ۶۹ توانست گل خورده را جبران کند تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود. گل تیم پرسپولیس را میلاد سرلک به ثمر رساند و دقایقی بعد از این گل نیز از سوی داور با کارت زرد مواجه شد. 

در ادامه و پس از آنکه بازی به تساوی کشیده شد، این تیم پرسپولیس بود که توپ  و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های گلی روی دروازه شهر خودرو ایجاد کرد. تیم شهر خودرو نیز اندک موقعیت‌هایی روی ضد حمله داشت اما برتری در تصاحب توپ و رساندن توپ به محوطه جریمه حریف با شاگردان یحیی گل محمدی بود. تیم پرسپولیس در نیمه دوم به ویژه در دقایق پایانی این نیمه موقعیت‌های بسیار خطرناکی را از دست داد اما نتوانست توپ را از خط دروازه حریفش عبور دهد. یحیی گل محمدی در دقایق پایانی دست به تعویض هایی در ترکیب تیمش نیز زد. آل کثیر ، وحید امیری و شریفی بازیکنانی بودند که در فاصله ۴ دقیقه به میدان آمدند.  این تعویض ها اما بی فایده بود و منجر شد تا در نهایت اولین بازی تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 

کد خبر: 12098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =