قالیباف به کرونا مبتلا شد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین قالیباف در توییت خود که دیشب منتشر شد نوشت: یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد. نیمه‌شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر در قرنطینه هستم و به‌امید خدا، پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود.

قالیباف حدود سه هفته پیش در روز دوشنبه 14 مهر ماه از بخش «ICU» کرونای بیمارستان امام خمینی(ره) تهران بازدید کرد. دیداری که انتقادات زیادی در پی داشت و جلسه او با رئیس‌جمهور نیز به همین دلیل ملغی شد. لغو این نشست باعث تشدید اختلافات دولت و مجلس جدید شده و علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌ جمهوری، با انتقاد از حضور رئیس مجلس در بخش کرونای یکی از بیمارستان‌های تهران گفته بود که «کوچک شمردن پروتکل‌ها با هر انگیزه‌ای، عادی‌سازی نقض آنهاست.»

وی افزود که حضور در بخش بیماران بدحال و به همراه بردن خبرنگار و دوربین نشانه ایستادن در کنار مردم نیست، پیامی خطرناک برای سلامت عمومی است. دستیار رئیس مجلس هم خطاب به رئیس جمهوری گفته بود، «اگر از جان خودت می‌ترسی نباید زمام‌دار شوی.» محمد باقر قالیباف هم در توئیتی از این اقدام خود دفاع کرده و آن را به خاطر «دلگرمی» دادن به کادر درمانی توصیف کرده است.

کد خبر: 1192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =