پیام تبریک نوروزی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانها سازمان تأمین‌اجتماعی

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانها سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت را به مخاطبان و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در پیام تبریک صادر شده از سوی عادل دهدشتی آمده است: نوروز باستانی، عمومی‌ترین و دیرپای‌ترین جشن فارسی زبانان خصوصا مردم ایران است زیرا که قرن‌های متمادی است که مورد توجه مردم کشور ما و سرزمین‌هایی است که با ما دیرینه فرهنگی مشترک دارند. نوروز مرزی نمی‌شناسد و از هر دیواری در ایران زمین وارد می‌شود و تمام اقوام، مذاهب و گروه‌های فکری و عقیدتی که در این مرز ایزدی زندگی می‌کنند را شادمان می‌دارد. در نوروز قهرها به آشتی و کینه‌ها به محبت تبدیل می‌شود.

سالی که گذشت سال پر مخاطره‌ای برای همگان بود، از یک طرف حوادث طبیعی کام هموطنانمان را تلخ کرد و از طرف دیگر شیوع ویروس کرونا و از دست دادن نزدیک به ۶۲ هزار نفر از هم میهنان برآلام همگان افزوده است. در این میان چهره‌هایی مهم که هر یک سرمایه‌ای گران برای جامعه بودند چهره در نقاب خاک کشیدند که تا سال‌ها جای خالی آنان پر نخواهد شد.

خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی نیز همچون دیگر نهادها داغدار برخی اعضای مجرب و تاثیرگذار خود در بخش‌های بیمه ای و درمانی شد. چه پرستاران، پزشکان و کارمندان متعهدی نابهنگام از میان ما رخت بربستند! قطعا نبود چنین همکارانی آسیبی بزرگ به بدنه سازمان است. یاد آنان را گرامی داشته و همنشینی با  ابرار را برای آنان آرزومندم.

بدیهی است آنچه که برای همگان خصوصا بخش‌های مختلف تامین اجتماعی فروزان مانده چراغ امید است. امید است که باعث می‌شود همکارانمان در سراسر کشور رسالت خود را همچون گذشته ادامه داده و مصمم‌تر از همیشه با یاری شرکای اجتماعی به مخاطبین خود در بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و اداری خدمت رسانی کنند.

اینجانب ضمن عرض شادباش سال جدید به محضر یکایک مردم شریف ایران اسلامی خصوصا همکاران ارجمندم در تامین اجتماعی سراسر کشور آرزو می‌کنم سال ۱۴۰۰ سالی توام با پیشرفت روزافزون در همه زمینه‌ها بوده و بهترین‌ها برای همگان اتفاق افتد.

کد خبر: 11220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =