۳۰ خدمت پرمراجعه تامین‌اجتماعی؛ کاملا غیرحضوری شد

آخرین جلسه بررسی خدمات سی هفتاد با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین و مدیران ستادی و مدیران کل سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین؛ در آخرین دوشنبه سال ۱۳۹۹؛ ۵ خدمت آخر از سی خدمت طرح ۳۰۷۰ با حضور مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین و مدیران ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران کل استان‌ها رونمایی شد.  

اخذ غیرحضوری کمک هزینه اروتز و پروتز، برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان، اخذ تعهدنامه و تکمیل اطلاعات فرزندان اناث بازماندگان؛ حق بیمه پروانه ساختمانی ارتباط با شهرداری‌ها و لیست هوشمند حق بیمه از آخرین خدمات پرمراجعه از لیست ۳۰۷۰ بود که در سال جاری رونمایی شد.  

با پایان جلسات رونمایی از این خدمات، سی خدمت پرمراجعه سازمان تامین اجتماعی به مخاطبان، با هدف کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه از ۹۶ میلیون بار مراجعه در سال؛ غیرحضوری شد و از این پس نیازی به حضور در شعب و کارگزاری‌ها نیست.  

در صورتی که مخاطبان این خدمت‌ها به هر دلیلی امکان استفاده به صورت شخصی را نداشته باشند، می‌توانند طبق بخشنامه صادر شده توسط مدیرعامل سازمان به مدت ۶ ماه به کارگزاری ها مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت‌نام شده و از خدمات استفاده کنند.  

کد خبر: 11061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =