شجاع در قطر

حاشیه در فوتبال ایران نه تولید می‌شود و نه نابود می‌گردد. بلکه همواره از تیمی به تیم دیگر در حال حرکت است. این بیان به عنوان قانون بقای حاشیه معروف است.

به گزارش آتیه آنلاین کمتر از 48 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی باقی مانده و تیم‌های لیگ ستارگان قطر به دنبال تکمیل فهرست بازیکنان‌شان هستند. پرسپولیس هم نه تنها در این فصل نتوانسته بازیکنی جذب کند،‌ بلکه حالا با استعفای رسول‌پناه و جدایی نادری و شجاع خلیل زاده وارد حواشی جدیدی شده است. این تیم که کمتر از دو ماه دیگر باید در فینال آسیا حضور پیدا کند،‌ حالا یکی از مدافعین اصلی خود را نیز از دست داده است. ماجرا هم از جایی شروع شد که 

شنیده‌ها حاکی از آن است که الریان بعد از شکایت پرسپولیس علیه این تیم و فدراسیون قطر و هشدار به آنها در زمینه امضای قرارداد با خلیل زاده، با فیفا نامه نگاری کرده و از وضعیت این بازیکن و قراردادش جویا شده است. پرسپولیس که پیش از این نامه‌ای تهدید آمیز در همین زمینه منتشر کرده بود،‌ تلاش کرد تا باشگاه قطری را از این انتقال منصرف کند. در نامه پرسپولیس نوشته شده بود:‌ «در این رابطه به اطلاع می‌رساند که بازیکن مذکور با باشگاه پرسپولیس قرارداد معتبر دارد و پر واضح است هرگونه مذاکره، توافق یا قرارداد با او در تناقض آشکار با قوانین و مقررات وضعیت بازیکن در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان چه بازیکن داخلی و خارجی خواهد شد؛ لذا مستحضر باشید که در خصوص مذاکرات غیر مجاز با بازیکن فوق الذکر، پرسپولیس حقوق خود را محفوظ می‌دارد و روند حقوقی را در فیفا آغاز می‌کند.» اما حالا پس از استعلامات از فیفا، در تیم الریان همه‌ چیز نشان‌دهنده نزدیک شدن قرارداد رسمی شجاع خلیل‌زاده، مدافع ایرانی است که جایگزین بازیکن کره‌ای می‌شود. هواداران الریان هم در انتظار اعلام رسمی این انتقال هستند. ساعاتی پیش هم شبکه الکاس قطر اعلام کرد که شجاع خلیل‌زاده به الریان ملحق شده است، اکنون علی محمد النعیمی، نایب رئیس باشگاه الریان قطر با انتشار توییتی این موضوع را تایید کرده است. 

توییت علی محمد النعیمی، نایب رئیس باشگاه الریان قطر درباره شجاع خلیل‌زاده

هر چند که هنوز با وجود اعلام انتقال شجاع خلیل‌زاده به الریان در رسانه‌های قطری هنوز این باشگاه به صورت رسمی چیزی را منتشر نکرده است. اما باید جدایی مدافع پرسپولیس را قطعی بدانیم و به زودی این بازیکن رسماً به‌عنوان بازیکن الریان معرفی خواهد شد.

کد خبر: 1101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =