راه‌اندازی سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان

در راستای تکریم مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان، سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان راه اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی فاطمی نژاد سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: با اجرای سیستم فراخوان نوبت علاوه بر رضایتمندی مراجعین و پزشکان، آرامش و نظم بیشتری بر فضای انتظار مراجعین برای مراجعه به پزشک حاکم شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه اعلام شماره نوبت بیماران را بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سردر اتاق پزشک امکان پذیر ساخته است، افزود: مشاهده وضعیت نوبت به صورت آنلاین برای مراجعین جهت برنامه ریزی برای حضور به موقع در درمانگاه برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعین و احترام به وقت آنها است.

فاطمی نژاد با اشاره به اینکه راه اندازی این سامانه و همچنین استقرار وب کیوسک های نوبت دهی در مراکز درمانی با ایجاد نظم موجب رعایت نوبت بیماران در مراجعه به پزشکان می شود، بیان داشت: این سیستم در حال حاضر در پلی کلینیک های تخصصی شاهرود و سمنان و درمانگاه های دامغان و مهدیشهر راه اندازی شده و برای سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز در دست اقدام است.

سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان با تشریح برخی از اقدامات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری اظهار داشت: گسترش ارائه خدمات الکترونیکی علاوه بر تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات ضریب نفوذ و خطای انسانی را نیز بسیار کاهش می دهد.

گفتنی است، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با ۸ درمانگاه و پلی کلینیک و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم، به حدود ۵۰۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این استان خدمات درمانی ارائه می کند.

کد خبر: 1030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =